среда, 20 марта 2019 г.

Նախադասություններ

Թերթ,տունկ,դող,վախ,ապտակ,ընծա,ընկեր,հավատ,դաստիարակ,հրդեհ,ապացույց,խայթ,կես,թիվ,հրավեր, նինջ,խնդիր,ճիչ, պտույտ գոյականները դարձնել  անդեմ բայեր և այդ բայերով կազմել նախադասություններ:

Գիրքը շատ թերթ ունի-Աղջիկ թերթեց գիրքը:
Աշակերտները 70 հատ տունկ տնկեցին-
Երբ ես տաքություն եմ ունենում դողում եմ:
Իմ մայրիկը վախենում է կատուներից:
Երբ մայրիկս Տիգրանին ապտակում է Տիգրանը լացում է:
Ես սիրում եմ իմ բարեկամներից ընծաներ ստանալ-Աղջիկը ընծայեց տիկնիկ քույրիկին:
Իմ ընկերները շատ հավատարիմ  են- Ես հավատում եմ Ասծուն:
Բակում ես շատ հրդհներ եմ տեսնում-տղան հրդեհեց չորոցած խոտերը:
Ես շատ ապացույց ունեմ, որ Նիկոլը հանցագործ է- ես ապացուցում եմ մայրիկիս, որ ինքը սխալվում է:
Օձը խայթեց մարդուն:
Կես բաժակ ջուր տուր ասաց աղիկը: Ես կիսեցի իմ թխվացքաբլիթը   իմ ընկերուհու հետ:
Թվերը անվերջ են - նա թվակեց բոլորի անունները:
Ծնմդյանս օրը ես հրավիրեցի իմ ընկերներիս:
Փոքրիկը հանգիստ ննջում էր:
Ես լուծեցի մաթեմատիկական դժվար խնդիրները:
Փոքրիկը ծնվեց ու բարձր ճչաց:
Ես կարողացա աքսել եռակի թռնել- ես կարողացա պտտել օղակը:

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Ֆլեշմոբյան խնդիր

   Եվան չորս օրը մեկ գնում է լողավազան, իսկ Տիգրանը՝ վեց օրը մեկ: Հունվարի 26-ի հանդիպումից հետո նրանք հաջորդ անգամ լողազանում երբ կհանդիպեն...