понедельник, 1 апреля 2019 г.

Մեր դպրոցի յոթ հրաշալիքները

1 Ինձ դուր է գալիս մեր դպրոցի հեծանիվները, որովհետև նրանց օգնությամբ ես մարզվում եմ:
2 Ինձ դուր է գալիս, որ մենք դպրոցում աշխատում ենք համակարգչով, որովեհետև այդպես դասերը ավելի հետաքրքիր են անցնում:
3 Ինձ դուր է գալիս մեր դպրոցի ընտրությամբ դասերը, որովհետև այդ դասին ես զբաղվում եմ  իմ ամենասիրելի սպորտով:
4 Ինձ համար  հրաշալիք է մեր դպրոցի  բլոգերը, որովհետև բլոգերում ամեն ինչ կարող ես պահպանել:
5 Ինձ դուր է գալիսո մեր դպրոցի  ուսուցիչները, որովհետև նրանք իսկական հրաշքներ են:
6 Մեր դպրոցի հրաշալիքն է լողավազանը,  որովհետև ամռանը ես մի լավ հովանում եմ:
7 Մեր դպրոցի հրաշալիքն է սովորելը, որովհետևարանց նրա դու անրագետ կմնաս:

                                                Ինչը դուր չի գալիս ինձ մեր դպրոցում
Ես չեմ սիրում մեր դպրոցի աթոռ, սեղանները, նրանք շատ անհարմար են:
Ինձ դուր չի գալիս, երբ մենք քիչ ենք երգում:
Ես կուզենայի մեր դպրոցում  լիներ պարի դասեր:

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Ֆլեշմոբյան խնդիր

   Եվան չորս օրը մեկ գնում է լողավազան, իսկ Տիգրանը՝ վեց օրը մեկ: Հունվարի 26-ի հանդիպումից հետո նրանք հաջորդ անգամ լողազանում երբ կհանդիպեն...