14-15-16-17.05.2021
Հատված
և նրա երկարությունը
Թեմա՝
Հատված և նրա երկարությունը
1.
Գծե՛ք AB հատված և նշե՛ք որևէ 3 կետ, որոնք գտնվում են այդ հատվածի
վրա, և որևե 4 կետ, որոնք այդ հատվածի վրա չեն գտնվում:
2.
Գծե՛ք այնպիսի MN և KL հատվածներ, որոնք բավարարեն հետևյալ
պայմաններին. [MN] = 3 սմ 7 մմ, [KL] = 5 սմ 2 մմ
Բերեք
հարթ մակերևույթի մի քանի օրինակներ:
Շրջան,
եռանկյուն, քառակուսի, սեղան,Հեռուստացույցի հարթ էկրան
Ի՞նչ
է երկրաչափական պատերը և ինչպե՞ս է կոչվում մաթեմատիկայի այն բաժինը, որն
ուսումնասիրում է երկրաչափական պատկերները:
Երկրաչափություն
Գծե՛ք
մի ուղիղ և նրա վրա նշե՛ք որևէ երկու երկու կետ: Քանի՞ հատված և և քանի՞ ճառագայթ
ստացվեց:
Սանդղակներ
և կոորդինատային ճառագայթ
A(150)
, B(360) և C(30) կետերից ո՞րն է կոորդինատային ճառագայթի վրա ավելի աջ գտնվում,
իսկ ո՞րն է ավելի ձախ գտնվում։
Կոորդինատային
ճառագայթի վրա B կետը գտնվում է A(15) կետից ձախ։ Ի՞նչ ամենամեծ կոորդինատ կարող է
ունենալ B կետը, իսկ ի՞նչ ամենափոքր կոորդինատ կարող է ունենալ B կետը։
B(14), B(0)
Գծե՛ք
Օ կետից սկիզբ առնող կոորդինատային ճառագայթ։ 10մմ երկարություն ունեցող հատվածը
վերցրե ՛ք որպես միավոր հատված և ճառագայթի վրա նշե՛ք հետևյալ թվերին
համապատասխանող կետերը․
07-08-09.05.2021
Խառը թվերի բաժանում
Խառը թվերը բաժանելու համար անհրաժեշտ է խառը թվերը գրի առնել անկանոն կոտորակների տեսքով ու բաժանել ստացված կոտորակները, արդյունքը գրի առնել խառը թվի տեքով։
Օրինակ՝
=
=
=
=
=
Առաջադրանքներ
·
Կատարեք խառը թվերի բաժանում։
=125/56
=697/72
=1269/96
= 364
=10300/12675
=270/187
=324/170
=468/306
=1800/4572
· Աստղանիշի փոխարեն ի՞նչ թիվ գրելու դեպքում կստացվի հավասարություն։
=
=
=
22.-23.-25.
·
Գումարեք խառը թվերը․
Օրինակ՝ =(2+1)+=3+=3
=19. 5/6
=12. 10/12
=5. 7/24
=15. 29/35
=18. 36/100
=14. 28/33
=21. 11/14
=28. 9/24
·
Աստղանիշի փոխարեն ի՞նչ թիվ
գրելու դեպքում կստացվի հավասարություն։
Օրինակ՝
= ,
*=(4+1)+()=5+()=5+()=5+=5+
= =
5. 44/35-1. 2/5=4. 6/7
= =
12. 9/10 -8. 3/10=4. 3/5
·
Հաշվիր մ, մ և մ կողմերով եռանկյան պարագիծը :.
·
9. 25/1
·
Համեմատեք :
1 < 7
15 < 15
12 =12
50
> 50
5 < 10
18 > 18
13< 14
1 <7
25 < 25
32 > 32
50
< 50
4 > 4
8 > 8
13< 14
14.03.2021
12.03.2021
Քանի՞ կգ խոտ կարելի է հնձել 5մ լայնությամբ և 10մ երկարությամբ լանջից, եթե 1մ քառակուսուց կարելի է հնձել 5 կգ խոտ։
5x10=50
50x5=500 կգ
Սովորողները առաջին օրը կատարեցին աշխատանքի 1/ 5 մասը, երկրորդօրը՝ 3/
7 մասը, իսկ երրորդ օրը՝ 1/ 4 մասը։ Սովորողները հասցրեցի՞ն 3 օրում ավարտել ողջ աշխատանքը։
1/5+3/7+1/4=123/140
Ոչ
Ուղիղ անկյունը բաժանել են երկու մասերի այնպես, որ նրանցից մեկը 20 -ով մեծ է մյուսից։ Գտեքայդ անկյունների մեծությունները։
90-20=70
70:2=35
35+20=55
Ավտոմեքենայի արագությունը 80կմ/ժ է։ Քանի՞ մետր կանցնի ավտոմեքենան 1 րոպեում։
80 կմ=80.000 մ
1 ժամ=60
րոպե
80000:60=4000/3
Գտեք այն թիվը, որը 6-ի բաժանելիս թերի քանորդում ստացվում է 8, իսկ մնացորդում 5։
6x8=48
48+5=53
258*6 թվի աստղանիշը փոխարինել ամենամեծ թվանշանով այնպես, որ ստացված թիվը բաժանվի 4-ի։
25816,25836,25856,25876
432*5 թվի աստղանիշը փոխարինել ամենամեծ թվանշանով այնպես, որ ստացված թիվը բաժանվի 3-ի։
43215,43245,
Կրճատել տրված կոտորակները․ 45 /75 , 36 /140 , 25
/100
45/75=3/5
36/140=9/35
25/100=1/4
Կատարե՛լ գործուղությունները:
4/5+3/5= 7/5
5/6+3/4+2/3= 27/12=9/4
15/6-2/5+3/4= 57/20
25/27-1/27+8/9=16/9
11.
1. Ստուգե՛ք տեղափոխական օրենքը կոտորակների բազմապատկման համար՝ որպես օրինակ վերցնելով կոտորակների հետևյալ զույգերը.
Օր. ½ և ¾
½ x ¾ = 1 x3 /2 x 4=3/8
¾ x ½ = 3x 1 / 4 x 2 = 3/8
3/8 = 3/8
- 12/39 X 53/72=53/234
- 53/72X12/39
- 83/56 X 93/72=7719/4088
- 93/72X83/56
- 39/14 x 424 593=8302
- 424/593X39/14
- 82/67 x 225/737=18450/49379
- 225/737X82/67
- Ստուգե՛ք զուգորդական օրենքը կոտորակների բազմապատկման համար՝ որպես օրինակ վերցնելով կոտորակների հետևյալ եռյակները.
Օր. ½, ¾ և 5/6
(½ x ¾) x 5/6 = 3/8 x 5/6 = 15/48
½ x (¾ x 5/6)= ½ x 15/24 = 15/48
15/48 = 15/48
- 8/3 , 7/5 և ½
- (8/3 x7/5)x ½=28/15
- 8/3 x (7/5 x ½)=28/15
- 5/16, 3/7 և 19/8
- (5/16x3/7) x 19/8=285/896
- 5/16x(3/7 x 19/8)=285/896
- 17/2, 3/16 և 25/27
- (17/2x 3/16) x 25/27=1275/864
- 17/2x (3/16 x 25/27)=1275/864
- 51/8, 4/9 և 23/64
- (51/8x 4/9) x 23/64=391/384
- 51/8 x (4/9 x 23/64)= 391/384
- Օգտագործելով տեղափոխական և զուգորդական օրենքները կոտորակների բազմապատկման համար, հաշվե՛ք.
- 5 x ¾ x 1/5
- 5x1/5x3/4=3/4
- 2/3 x 15/17 x 3/2
- 2/3x3/2x15/17=15/7
- 5/9 x 14 x 3/5
- 5/9x3/5x14=210/45
- Գտե՛ք արտահայտության արժեքը.
- (2/7 + 5/21) x 63 + ¼ x (8/7 – 3/14)=
- (7/12 +5/18) x 24 – 3/5 x 25/2=
- (7/9 – 5/36) x 1/23 + (11/3 – 4/9) x 27=
- 12/5 x 25/3 x 4/5 + 2/3 x ¼ x 72=
- Աստղանիշի փոխարեն գրե՛ք այն թիվը, որի դեպքում կստացվի հավասարություն
- * + 9/16 = 25/24
- * + 8/21 = 25/49
- *-5/6 = ¾ -1/2
- *-9/10 = 8/7 -11/21
- Կոտորակը նախ կրճատել են 3-ով, ապա՝ 5-ով և վերջապես՝ 6-ով: Կրճատվու՞մ է արդյոք այդ կոտորակը 90-ով:
- Երկու ներկարար պետք է ներկեին 120 մ երկարությամբ ցանկապատը: Մինչև կեսօր առաջին ներկարարը կատարեց ամբողջ աշխատանքի ½-ը, իսկ երկրորդը՝ 1/3-ը: Ի՞նչ երկարություն ուներ ցանկապատի դեռ չներկված մասը:
- Խանութում ստացան 50 ձեռքի ժամացույց՝ մի մասը երեք սլաքով, մյուս մասը երկու սլաքով: Բոլոր ժամացույցների սլաքների քանակը 123 էր: Յուրաքանչյուր տեսակի քանի՞ ժամացույց էր ստացվել խանութում:
23.02.2021
Թեմա՝ Կոտորակների ընդհանուր հայտարարի բերելը
·
1/60 և 1/24
2/120 5/120
·
23/18 և 11/20
·
230/180 99/180
·
·
8/7 և 14/13
104/91 98/91
·
1/24 և 3/28
7/168 16/168
·
9/14, 25/21 և 1/28
·
54/84
100/84 3/84
·
·
31/75, 23/50 և 22/25
·
62/150
69/150 72/150
·
41/12, 13/16 և 7/8
164/48 39/48, 42/48
2.
Կոտորակները բերե՛ք 24-ի հավասար ընդհանուր հայտարարի.
·
3/2 և 5/6
·
36/24 20/24
·
·
¾ և 17/6
·
18/24 68/24
·
·
13/6 և 14/3
·
52/24 112/24
·
·
1/12 և 5/8
·
2/24 15/24
·
3.
Կոտորակները բերե՛ք ընդհանուր հայտարարի .
·
1/6 և 8/15
15/9048/90
·
·
8/3 և 7/12
24/12 21/12
·
·
1/48 և 75/12
·
1/48 300/48
·
·
9/50 և 24/25
·
9/50 48/50
19.02.2021
Թեմա՝ Սովորական կոտորակների հիմնական հատկությունը և նրանց հավասարության պայմանը
1.
Կոտորակների հավասարության պայմանի հիման վրա ստուգե՛ք, թե իրար հավասար են արդյոք կոտորակները․
- 20/40 և 5/6
Ոչ
- 96 / 182 և
½
Ոչ
- 4/3 և
12/36
Ոչ
- 21/10 և
105/50
Այո
2.
Ասացե՛ք․ թե ինչու՞ են իրար հավասար հետևյալ կոտորակները
- 2/5 և
8/20
- 2x4/ 5x4,
- 8/13 և 24/39
8x3/ 13x3
3.
1/3, 5/4, 5/6, 12/48 կոտորակների փոխարեն գրեք 24 հայտարար ունեցող և նրանց հավասար կոտորակներ։
1/3=8/24
5/4=30/24
5/6=20/24
12/48=6/24
4.
Հետևյալ կոտորակներից, որո՞նք են իրար հավասար
- 25/40, 65/104,
48/96, 5/8, 2/4, 60/96
\
25/40=5/8=60/96
48/96=2/4
5.
Տրված է 2/3 կոտորակը։ Գրե՛ք նրան հավասար այն կոտորակները, որոնց հայտարարներն են՝ 6, 12,
24, 36:
2/3=4/6
2/3=8/12
2/3=16/24
2/3=24/36
5-1 դասարան
09.02.20
Թեմա՝ Պարզ և բաղադրյալ թվեր
Այն բնական թիվը, որը ունի միայն երկու բաժանարար՝ ինքը և 1-ը, կոչվում է պարզ թիվ:
Օր. 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, …
Այն բնական թիվը, որը իրենից և 1-ից բացի ունի նաև այլ բաժանարարներ, կոչվում է բաղադրյալ թիվ:
Օր. 4, 6, 8, 9, 10, 12, 14, 15, …
1-ը ո՛չ պարզ թիվ է, ո՛չ էլ բաղադրյալ:
Առաջադրանքներ.
- Առանձնացրեք այն թվերը, որոնք պարզ են:
1, 7, 12, 15,57, 28, 400, 2501, 140, 3372, 10345
Պարզ-7, 57, 2501, 10345,
Բաղադրյալ-12, 15, 28, 400,140, 3372
- Ստուգե՛ք, որ 240, 292, 6303, 1784, 3378, 10355 թվերը բաղադրյալ են:
Բաղադրյալ-240, 292, 1784, 3378,
Պարզ-6303, 10355,- Բաղադրյա՞լ է արդյոք յուրաքանչյուր զույգ թիվ:
ՈՉ- Պա՞րզ է արդյոք յուրաքանչյուր կենտ թիվ:
ՈՉ- Գտե՛ք
- (64, 68)=2
- (93,36)=2
- (66,33)=11
/Հուշում. նշանակում է պետք է գտնեք այս երկու թվերի ամենամեծ ընդհանուր բաժանարարը/
- Գտե՛ք
- [6, 8]
- [12, 6]
- [15, 100]
/Հուշում. նշանակում է պետք է գտնեք այս երկու թվերի ամենափոքր ընդհանուր բամապատիկը/
Թեմա՝ Պարզ և բաղադրյալ թվեր
Այն բնական թիվը, որը ունի միայն երկու բաժանարար՝ ինքը և 1-ը, կոչվում է պարզ թիվ:
Օր. 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, …
Այն բնական թիվը, որը իրենից և 1-ից բացի ունի նաև այլ բաժանարարներ, կոչվում է բաղադրյալ թիվ:
Օր. 4, 6, 8, 9, 10, 12, 14, 15, …
1-ը ո՛չ պարզ թիվ է, ո՛չ էլ բաղադրյալ:
Առաջադրանքներ.
- Առանձնացրեք այն թվերը, որոնք պարզ են:
1, 7, 12, 15,57, 28, 400, 2501, 140, 3372, 10345
Պարզ-7, 57, 2501, 10345,
Բաղադրյալ-12, 15, 28, 400,140, 3372
- Ստուգե՛ք, որ 240, 292, 6303, 1784, 3378, 10355 թվերը բաղադրյալ են:
Պարզ-6303, 10355,
- Բաղադրյա՞լ է արդյոք յուրաքանչյուր զույգ թիվ:
- Պա՞րզ է արդյոք յուրաքանչյուր կենտ թիվ:
- Գտե՛ք
- (64, 68)=2
- (93,36)=2
- (66,33)=11
/Հուշում. նշանակում է պետք է գտնեք այս երկու թվերի ամենամեծ ընդհանուր բաժանարարը/
- Գտե՛ք
- [6, 8]
- [12, 6]
- [15, 100]
/Հուշում. նշանակում է պետք է գտնեք այս երկու թվերի ամենափոքր ընդհանուր բամապատիկը/
08.02.2021
Թեմա՝ Ամենափոքր ընդհանուր բազմապատիկ
Այն բնական թիվը, որը տրված բնական թվերից յուրաքանչյուրի բազմապատիկ է, կոչվում է այդ թվերի ընդհանուր բազմապատիկ:
Տրված բնական թվերի ընդհանուր բազմապատիկներից ամենափոքրը կոչվում է այդ թվերի ամենափոքր ընդհանուր բազմապատիկ:
Օր. [6, 8] = 24
Կարդում ենք այսպես՝ 6 և 8 թվերի ամենափոքր ընդհանուր բազմապատիկը 24-ն է:
Առաջադրանքներ
- Գտե՛ք 35 և 50 թվերի այն բոլոր ընդհանուր բազմապատիկները, որոնք փոքր են 500-ից:
35-35,70,95,10,165,200, 235,270,295,330,365,400,435,470,495,530,50-50,100,150,200,250,300,350,400,450,500
- Գտե՛ք տրված թվերի ամենափոքր ընդհանուր բազմապատիկը:
- 24 և 6
[24,6]=6- 55 և 15
[55,15]=110- 90 և 70
[90,70]=630- 132 և 68
[132,68]=2244- 65 և 39
[65,39]=2535- 1 և 1000
[1,1000]=1000- Գտե՛ք այն երկու թվերը, որոնց ամենափոքր ընդհանուր բազմապատիկը նրանց արտադարյալն է
- 17, 10, 34-[17,10]=170
- 20, 39, 42-[20,39]=780
- 12, 26, 55-[26,55]=1230
- Ունենք 8 սմ 2 մմ և 5 սմ 1 մմ կողմերով ուղղանկյուն և 6 սմ 7 մմ կողմով քառակուսի: Ուղղանկյա՞ն պարագիծն է ավելի մեծ, թե՞ քառակուսունը:
պարագիծ ուղանկյուն-26սմ, 6մմպարագիծ քառակուսի- 26սմ, 8մմ
05.02.2021
Թեմա՝ Ամենամեծ ընդհանուր բաժանարար
Այն բնական թիվը, որը տրված բնական թվերից յուրաքանչյուրի բաժանարար է, կոչվում է նրանց ընդհանուր բաժանարար:
Տրված բնական թվերի ընդհանուր բաժանարարներից ամենամեծը կոչվում է նրանց ամենամեծ ընդհանուր բաժանարար:
- Գտե՛ք հետևյալ թվերի բոլոր ընդհանուր բաժանարարները.
- 14 և 58
1,2
- 12 և 32
1,2,4,
- 17 և 2
1,2
- Գտե՛ք տրված թվերի ամենամեծ ընդհանուր բաժանարարը.
- 55 և 33
(55,33)=11
- 64 և 42
(64,42)=2
- 27 և 45
(27,45)=9
- Ընտրե՛ք այն երկու թվերը, որոնց ամենամեծ ընդհանուր բաժանարարը 1-ն է.
- 110, 16, 25
16,25
- 35, 49, 55
55,49
- 32, 81, 108
32,81
- Հարթության վրա տարված են երկու ուղիղներ: Քանի՞ հատման կետ կարող են նրանք ունենալ: Իսկ քանի՞ հատման կետ կարող է լինել, եթե տարված լինեն իրար հատող երեք ուղիղներ:
ոչմիկետում, կամ 1 կետում:
5-1
դասարան
03.02.2021
Թեմա՝
Թվերի բաժանելիությունը 3-ի, 9-ի և 4-ի
3-ի
բաժանման հայտանիշը
Բնական թիվը բաժանվում է 3 —ի այն և միայն այն դեպքում, երբ 3 —ի է բաժանվում նրա կարգային թվանշանների գումարը:
Օրինակ՝71445 թիվը
բաժանվում է 3 -ի, քանի որ, նրա
թվանշանների 7+1+4+4+5=21 գումարը բաժանվում է 3 -ի:
Բնական թիվը բաժանվում է 9-իմիայն այն դեպքում, երբ 9-ի է բաժանվում նրա կարգային թվանշանների գումարը:
Օրինակ՝
747 թիվը բաժանվում է 9-ի, քանի որ նրա
թվանշանների 7+4+7=18 գումարը բաժանվում է 9-ի:Նման ձևով դիտարկում
ենք 3-ի բաժանելիության հարցը:
Եթե առնվազն երկու նիշ ունեցող թվի վերջին երկու թվանշանները 0-ներ են կամ կազմում են 4-ի բաժանվող թիվ, ապա թիվը բաժանվում է 4-ի:
47396 թիվը բաժանվում
է 4-ի, քանի որ՝ թվի վերջին երկու թվանշանները կազմում են 96 թիվը,
որը բաժանվում է 4-ի: Իրոք, եթե թիվը ներկայացնենք 47396=473⋅100+96 տեսքով, ապա կարելի է եզրակացնել, որ յուրաքանչյուր
գումարելի բաժանվում է 4-ի: Ուրեմն՝ 4-ի բաժանվում է նաև գումարը:
18.11.2020
- Գծե՛ք 6 սմ շառավղով շրջանագիծ: Ստացված շրջանի մեջ նշե՛ք մի A կետ, իսկ դրանից դուրս՝ B կետ: Համեմատե՛ք շրջանի կենտրոնից այդ կետերի ունեցած հեռավորությունները շրջանի շառավղի հետ: AB հատվածը կհատի՞ արդյոք շրջանագիծը:
- Գտե՛ք աստղանիշը
- *+3 x 5 = 28
- * x 18 + 25 = 97
3. Մանկապարտեզում կա 20 հեծանիվ. դրանց մի մասը երկանիվ է, մի մասը՝ եռանիվ: Բոլոր հեծանիվները միասին ունեն 55 անիվ: Քանի՞ երկանիվ հեծանիվ կա մանկապարտեզում:
A(1), B(5), C(8), D(10), E(11), F(14):
P=70,140,210,280,350,420
12.11.2020
- Այս ուղղի վրա տրված սկզբնակետերով քանի՞ ճառագայթ
6-ճառագայթ
2.Այս ուղղի վրա քանի՞ հատված կա
3-հատված
3.Geogebra ծրագրի օգնությամբ կառուցեք AB հատված և նրա վրա նշե՛ք այնպիսի C կետ, որը AB հատվածը կբաժանի երկու հավասար մասերի:
4.Նույն ծրագրի օգնությամբ կառուցեք ուղղանկյուն 15 և 12 կողմերով և հաշվեք պարագիծն ու մակերեսը:
p=54
S=12x15=180
5.Կառուցեք a ուղիղ և նրա վրա առանձնացրեք AB և KM հավասար հատվածներ:
Տրամաբանական խնդիրներ
Կռահիր և ստացիր անհրաժեշտ թիվը։
Օրինակ՝ Ինչպե՞ս չորս հատ 9-ով ստանալ 20։
99։9+9=20
Կարող եք օգտագործել թվաբանական գործողության նշաններ ու փակագծեր։
- Հինգ հատ 1-ով ստանալ 100:
111-11=100 - Ինչպե՞ս վեց հատ 9-ով ստանալ 100:
99+99:99=100 - Ինչպե՞ս հինգ հատ 5-ով ստանալ 31:
5:5+5x5+5=31 - Ինչպե՞ս հինգ հատ 4-ով ստանալ 55:
44:4+44=55 - Ինչպե՞ս չորս 5 –ի միջոցով ստանալ 16
55:5+5=16 - Ինչպե՞ս հինգ 2–ի միջոցով ստանալ 15։
22:2+2+2=15 - Քանի՞ եղանակով կարող են նստել երեք սովորողներ:
- Սովորողներին անուն տանք-Եվա, Անի, Անգելինա
- 12345 թվանշաններից մի քանիսի արանքում դրե՛ք թվաբանական գործողության նշաններ, այնպես որ ստացվի քսաներկու:
1x23+4-5=22 - 52412 թվանշաններից մի քանիսի արանքում դրե՛ք թվաբանական գործողության նշաններ, այնպես որ ստացվի հարյուր:
52+4x12=100 - Գրատախտակին գրված են 1- ից 100 թվերը: Քանի՞ անգամ է գրված մեկ թվանշանը:
21-անգամ - Ինչպե՞ս 5-լիտրանոց կաթսայի և 3-լիտրանոց կաթսայի միջոցով ջրի ծորակից դույլի մեջ լցնել 4 լիտր ջուր:
Երեք լիտրանոց տարայի մեջ լցնենք ջուր, այնուհետև դատարկենք հինգ լիտրանոց տարրայի մեջ: Հետո նորից երեք լիտրանոց տարրայի մեջ ջուր լցնենք և դատարկենք հինգ լիտրանոց ամանի մեջ, բայց այս դեպքում մեկ լիտր կմնա: Հինգ լիտրնացոց ամանից ջուրը կտադարկենք, կլցնենք մեկ լիտրը, հետո ևս երեք լիտր: Կստանանք չորս լիտր ջուր: - Ունենք 8 լիտրանոց անոթ, որը ամբողջությամբ լցված է ջրով: Կարո՞ղ եք այն բաժանել 2 հավասար մասերի, օգտագործելով միայն 3 և 5 լիտրանոց երկու ամաններ:Այո, կարող ենք, քայլերն՝ աղյուսակում
-
8լ
3լ
5լ
5
3
0
5
0
3
2
3
3
2
1
5
7
1
0
7
0
1
4
3
1
4
0
4
- Ստացիր ճշմարիտ հավասարություն, միայն մեկ ձողիկ տեղաշարժելով․
Կարող եք օգտվեք հռոմեկան թվերի աղյուսակից․Կարող եք նաև վերցնել լուծկու հատիկներ կազմել այս հավասարությունները և լուծել: Ինչպես նաև ինքներդ կազմել մի քանի նմանատիպ հավասարություն:
Օրինակ՝ VI−IV=IX
VI+IV=X
VIII=VI−I
7=6+1
XI+IV=VI
11-4=7
VII+III=V
7-3=4
XII=VII−VI
7+5=12
Vl−lV=lX
6+4=10
Գործնական աշխատանք:
S(հյուրասենյակ)=40 մ քառ.
S(խոհանոց)=32 մ քառ.
S(խ)-S(խ)=8մ քառ.
23-30. 10. 2020
Թեմա՝ Մնացորդով բաժանում
- Կատարե՛ք մնացորդով բաժանում
- 24 : 15 =1( մն. 9)
- 38 : 14 =2( մն 10)
- 53 : 7 =7( մն 4)
- 81 : 30 =2( մն. 21)
- 93 : 47 =1(մն.46)
- Գտե՛ք բաժանելին, եթե մնացորդը 7 է, բաժանարարը՝ 9, թվերի քանորդը՝ 2 :
- Լրացրե՛ք աղյուսակը:
Բաժանելի | 593 | 845 | 7160 | 1372 | 2856 |
Բաժանարար | 35 | 64 | 49 | ? | 57 |
Թվերի քանորդ | 16 | 13 | 146 | 14 | 50 |
Մնացորդ | 33 | 13 | 6 | 70 | 6 |
Թեմա՝ Բաժանման հատկությունները
- Ունենք 56 թիվը, որը բաժանվում է 14-ի: Համոզվե՛ք, որ 56-ի և 21-ի արտադրյալը ևս բաժանվում է 14-ի: 56:14=4, 56x21:14= 84
- Պետք է 48-ի և 25-ի արտադրյալը բաժանել 12-ի: Գտե՛ք քանորդը՝ օգտագործելով բաժանման երկրորդ հատկությունը: 48:12=4; 4x25=100
- Կատարե՛ք հաշվումները՝ առանց բաժանման հաշվեկանոնից օգտվելու.
- (48 x 5327) : 16 = 3x5327=15981
- (10372 x 51) : 17 =10372x3=31116
- (2375 x 80) : 40 =2375x2==4750
- (4096 x 75) : 25 =4096x3=12288
30.09.2020
Թեմա՝ Բնական թվերի բազմապատկումը
- Ի՞նչ են կոչվում բազմապատկվող թվերը և ի՞նչ է կոչվում արդյունքը:
- Հաշվե՛ք գումարը փոխարինելով բազմապատկումով.Արտադրիչներից մեկը
- 12 + 12 + 12 + 12 + 12 +12 =6x10=60 2x6=12 60+12=72
- 47892 + 47892 + 47892 + 47892=47782x4=191568
- Երկու թվերի արտադրյալը հավասար է 0-ի: Ի՞նչ կարելի է ասել այդ թվերի մասին:
- Ի՞նչ թիվ պետք է գրել աստղանիշի փոխարեն, որպեսզի ստացվի ճիշտ դ.
- 10 x 10 = 100
- 1300 = 10 x 13
- 27= 3 x 9
- Կատարե՛ք գործողությունները.
Ա. (45:9-24:6) x 1 + 2×1=3
Բ.(1+1):1+1:(3-2) + 4 x 1- 1 : 1=1:1+1:1+4-1=5
Գ. (25 -24) x (6-5)+1:1+(8-7) x 1=3
Դ. (453-452):(17-16) + 1 x 1=2
- Գրեք այն ամենափոքր քառանիշ թիվը, որը չի փոխվում նրա գրառման մեջ թվանշանների ցանկացած տեղափոխության դեպքում:
- Կատարեք գործողությունները
(25-75:3) :2=5
10 x (11-121:11)=0
5-0+13×0-4×0=5
- Բրուտը 1 օրում պատրաստում էր 5 կճուճ: Նոր չարխ տեղադրելուց հետո նա սկսեց 1 օրում 3 կճուճով ավելի պատրաստել: Քանի՞ կճուճ կպատրաստի բրուտը 7 օրում:
Պատասխանի՛ր հարցերին:
Ո՞ր թվերն են կոչվում բնական թվեր- Հաշվելիս
առաջացած 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12... թվերը կոչվում
են բնական թվեր:
Ո՞րն է ամենափոքր բնական թիվը- 1:
Քանի՞ թվանշան գոյություն ունի-10 թվանշան-0123456789:
Քանի՞ թվանշան կգործածվի 18 էջանոց գրքույկի էջերը համարակալելու համար: Ո՞ր թվանշանները կգործածվեն մեկից ավելի անգամ:
3,4,5,6,7,8,9-7 թվանշան
10-18 էջերը համարակալելու համար
9x2=18
18+7=25
1, 3,4,5,6,7,8 թվանշանները կգործածվեն մեկից ավելի անգամ
Երկու մառաններում 1183 շիշ գինի կա, առաջինում երկրորդից 183-ով ավելի է: Ամեն մառանում քանի՞ շիշ գինի կա:
1)1183-183=1000
2)1000:2=500(2-որդ) Պատ.՝ 500(2-որդ)
500+183=683(1-ին) 683(1-ին)
Քանի՞ տասնյակ է պարունակում հետևյալ թվերից յուրաքանչյուրում.
69, 78, 98, 54, 36
69-6տ.
78-7տ.
98-9տ.
54-5տ.
36-3տ.
Քանի՞ հարյուրյակ է պարունակում հետևյալ թվերից յուրաքանչյուրում.
140,-1h.
501, -5h.
968, -9h.
874,- 8-h.
658,- 6-h.
254- 2h.
Թվանշաններով գրի՛ առեք այն թվերը, որոնք պարունակում են
·
Մեկ հարյուրյակ և հինգ միավոր-105
·
Չորս հարյուրյակ, ութ տասնյակ և ինը միավոր-489
·
Ինը հարյուրյակ, հինգ տասնյակ և յոթ միավոր-957
·
Մեկ հազարյակ և մեկ միավոր-1001
·
Յոթ հազարյակ և երկու տասնյակ-7020
·
Երեք հազարյակ և երկու հարյուրյակ-3200
·
Կատարե՛ք գործողությունները.-
·
115-657+47=
·
165-119+1039=1085
·
1087-291+2537=796+2537=3333
Առաջին գրքում կա 436 էջ, երկրորդում՝ առաջինից 108 էջով պակաս, իսկ երրորդում՝ երկրորդից 200 էջով ավելի: Քանի՞ էջ կա երրորդ գրքում :
1)436-108=328
2)328+200=528 Պատ.՝ 528
Սեպտեմբերի 15.09-18-09
- Ստուգի՛ր՝ ճիշտ է արդյոք կատարվել բաժանումը:
- 203 : 5 = 40 ( 3 մն. )
- 203 : 5 = 4 ( 3 մն.)
- 203 : 10 = 20 ( 3 մն. )
- Ընտրի՛ր այն արտահայտությունները, որոնց արժեքը պատիկ է 2-ի:
- 326 + 24
- 1562 – 28
- 1575 – 24 – 24
- 2 x 277 – 211
- Արտահայտի՛ր նշված միավորներով
- 67 դմ = * մ * դմ
- 6734 մ = * կմ * մ
- 6005 մլ = * լ * մլ
- 2304 մլ = * լ * մլ
- 725 ր = * ժ * ր
- 3601 ր = * ժ * ր
- Ուղղանկյան երկարությունը 17սմ է։ Հաշվի՛ր ուղղանկյան պարագիծը և մակերեսը եթե նրա լայնությունը 3 սմ-ով կարճ է երկարությունից։
- Ունենք 645 թիվը, եթե այդ թվին ձախից կցագրենք 3 թիվը, ապա նոր ստացված թիվը ինչքանո՞վ մեծ կլինի նախորդից:
- Ավտոմեքենան քանի՞ կիլոմետր կանցնի 4 ժամում, եթե նա շարժվի հաստատուն՝ 70 կմ/ժ արագությամբ:
- Ավտոմեքենան 80 կմ/ժ արագությամբ A քաղաքից մեկնեց 400 կմ հեռավորության վրա գտնվող B քաղաքը: A քաղաքից դուրս գալուց 3 ժ հետո որքա՞ն կլինի նրա հեռավորությունը B քաղաքից:
- Գտի՛ր նշված թվի մասը
- 162-ի 1/9 մասը
- 2000-ի 1/10 մասը
- 420 դրամի 1/6 մասը
- 21 ժ-ի 1/3 մասը
- 360 լ-ի 1/12 մասը
- 480 կմ-ի 1/16 մասը
- Կատարե՛ք կոտորակների հանում:
- 63/15 – 48/15
- 100/19 – 31/19
- 8/7 – 1
- 10/197 – 4/197
- Անկանոն կոտորակից նույն հայտարարն ունեցող ի՞նչ կանոնավոր կոտորակ պետք է հանել, որպեսզի պատասխանը բնական թիվ լինի.
- 10/3
- 29/7
- 62/11
Комментариев нет:
Отправить комментарий