Մաթեմատիկոսի ընտրություն-2020-2021

Երրորդ ուսումնական շրջան 

Մարտի 17

 

Մաթեմատիկական խաղ-գորտերով:
Բանավոր հաշվարկ


Մարտի 15.

Բանավոր հաշվարկ:

Հանոյի աշտարակըօնլայն մաթեմատիկական  խաղ:

Խառը խնդիրներ կրկնողության համար:

Մարտի տաս

Բանավոր հաշվարկ

Խնդիրներ մայրիկների տոնին

Լուծելով խնդիրը իմացիր մայրիկիս անունը:

Ստորև կցված է աղյուսակ, որտեղ յուրաքանչյուր տառի համապատասխանում է որևէ թիվ.

 Aybuben


Գրիր մայրիկիդ անունը, գտիր այդ տառերին համապատասխան թվերը, կազմիր այնպիսի խնդիրներ, որոնց պատասխանն լինի այդ թիվը:

Տո՛ւր ընկերոջդ, թող գուշակի մայրիկիդ անունը:

Լուծիր հետևյալ խնդիրները՝





Մարտի 3.

Բանավոր հաշվարկ:

Խնդիրներ՝ Կենգուրուից, լուծել 1-8 համարի խնդիրները:


 Մարտի մեկ

 Աշխատանք ամսագրում

Խնդիրներ Կենգուրու մրցույթից

Փետրվարի 24.

Սիրելի սովորողներմարտի մեկին կթողարկվի Աշոտ Բլեյանի 2000-րդ գիրըՄենք մեր խմբի անդամնեորվ  փոքրիկ անակնկալ պետք է պատրաստենք և շնորհավորենք նրան:

Խնդրում եմհարցերառաջադրանքներգլուխկոտրուկներ  պատրաստիր նրա գրի վերաբերյալնայելով նրա բլոգը:


Փետրվարի 22

Խնդիրներ մաթեմատիկական ամսագրից

Փետրվարի 17.

Բանավոր հաշվարկ, բաժանում, պարզ թվեր:

Խնդիրների  քննարկում  մաթեմատիկական  Կենգուրու  միջազգային մրցույթից:


Փետրվարի 15.

Բանավոր հաշվարկ

Սովորողների պատրաստած խաղերը՝

Օրվա խնդիրները՝

1.Քանի՞ բնական թիվ կա հետևյալ երկու թվերի միջև.
ա) 1 և 29
 բ) 1 և 38,
գ) 30 և 38, 
դ) 100 և 125:

2.Վահեն մեծ է Անուշից, իսկ Անուշը մեծ է Սոնայից: Վահե՞ն է մեծ,
թե՞ Սոնան:

3. Արամը փոքր է Հասմիկից, իսկ Հասմիկը փոքր է Սարոյից: Արա՞մն
է փոքր, թե՞ Սարոն:

4. Բարդին բարձր է սոճուց, իսկ սոճին բարձր է եղևնուց: Ո ՞ր ծառն է
ամենաբարձրը, ո՞ րը` ամենացածրը:

5. Ձմերուկը ծանր է խնձորից, և սեխը ծանր է խնձորից: Կարելի՞ է
արդյոք այդ տվյալներով որոշել` որն է ծանր` ձմերո՞ւ կը, թե՞ սեխը:

6. Գիրքը թանկ է տետրից, թղթապանակն էլ է թանկ տետրից:
Կարելի՞ է արդյոք այդտվյալներով որոշել` գի՞րքն է թանկ, թե՞ թղթապանակը:

7. Վերականգնիր բաց թողածը թիվը
ա) 63 − 45 + ... = 63
 բ) ... − 51 + 51 = 76,
գ) 92 − ... + 45 = 92,
 դ) 56 − ... + ... = 56,
ե) (45 + 12) − ... = 45,
 զ) (... + 16) − 16 = 47,
է) (... + 73) − 31 = 73, 

8. Վերականգնիր բաց թողածը թիվը
ա) 20 + ... = 30,
 բ) ... + 47 = 50,
գ) 40 − ... = 23,
 դ) ... − 32 = 10:
ե) 43 + ... = 64, 
զ)... + 45 = 59,
Է) 34 − ... = 26, 
Ը) ... − 53 = 35:

Փետրվարի 10

Դաս. 3

1.Գրեք հետևյալ թվերը թվանշաններով՝

  •  հարյուր  հազար
  •  միլիոն
  •  տասը հազար
  • հարյուր միլիոն
  •  միլիարդ
  •  տասը միլիոն
  •  հարյուր միլիարդ
  •  տասը միլիարդ մեկ:

2. Գրեք որևէ

ա) երկնիշ, բ) եռանիշ, գ) քառանիշ, դ) յոթանիշ

թիվ:


3. Բնական թվերի շարքից դուրս գրեք առաջին և վերջին

ա) երկնիշ, բ) եռանիշ, գ) քառանիշ թվերը:

 

4. Քանի՞ ա) միանիշ,  բ) երկնիշ, գ) եռանիշ թիվ կա:

 

5.Հաշվեք.

ա) (48+36) ։ 2=

բ) (16+20) ։ 4=

 գ) (50+120) ։ 5=

 դ) (484+426) ։ 2=

 ե) (840488) ։ 4=

 զ) (963690) ։ 3=

 է) (990+99) ։ 9=

 

6.Ի՞նչ թվանշան պետք  է տեղադրել  աստղանիշի փոխարենոր ստացված թիվը բաժանվի 9-ի.

ա) 4*, բ) 5*, գ) 85*, դ) 738*, ե) 6*7, զ) 7*2, է) 24*0, ը) 2090*:

 

7.Նշեք տրված թվի բոլոր բաժա նարար ները.

 ա) 2, բ) 6, գ) 12, դ) 16, ե) 18:



Փետրվարի 8

Դաս 2.

Բանավոր հաշվարկ/ թվերի բաժանելիության հայտանիշները:

Նշեք տրված թվի բոլոր բաժանարարնե րը.

ա) 2

 բ) 6

 գ) 12

 դ) 16

 ե) 18,

զ) 20

 է) 28 

2.  Թվարկեք վեց զույգ թիվ:

3. Թվարկեք յոթ կենտ թիվ:

4. 562. 128, 325, 500, 506, 725, 905, 830, 962, 750, 1000, 1262, 2440 թվերից

որո՞նք են բաժանվում.

ա) 2-ի, բ) 5-ի, գ) 2-ի և 5-ի, դ) 10-ի:

5.Գրեք վեց թիվ, որոնք բաժանվում են.

ա) 2-ի, բ) 5-ի, գ) 2-ի և 5-ի, դ) 10-ի:

6. ա) 15-ից մինչև 95 թվերից որո՞նք են բաժանվում 10-ի:

բ) 23-ից մինչև 46 թվերից որո՞նք են բաժան վում 5-ի:

գ) 51-ից մինչև 73 թվերից որո՞նք են բաժանվում 2-ի:

7. 2, 3, 5, 7 թվանշաններով, առանց դրանք կրկնելու, գրեք բոլոր քառանիշ թվերը, որոնք բաժանվում են. ա) 2-ի, բ) 5-ի:

8. Առաջարկիր խնդիր մաթեմատիկական ֆլեշմոբի համար:



Փետրվարի 3

Բանավոր հաշվարկ, բաժանում:

Առաջադրանքներ <<Քան>>  ակադեմիայի էջից՝

Առաջադրանք 1.2, 3, 4, 

Փետրվարի մեկ

Դաս 1.

Բանավոր hաշվարկ / բաժանում/

Օրվա խնդիրները՝

1.Հյուսիսային դպրոցի տոնածառը զարդարեցին  կարմիր, դեղին և սպիտակ խաղալիքներով։ Կարմիր խաղալիքները 20 հատ էին, դեղին խաղալիքները 5-ով պակաս էին  կարմիր խաղալիքներից, իսկ սպիտակները՝ 8-ով ավել էին դեղիններից։ Քանի՞ խաղալիք կար տոնածառին:

2. Հյուսիսային դպրոցից մինչև կինո Հայաստան ճամբարականները քայլքով հասնում են 20 րոպեում,  ֆիլմը սկսվում է ժամը՝ 12:30: Ճամբարականները  ժամը քանիսի՞ն պետք է դուրս գան դպրոցից, որպեսզի չուշանան ֆիլմի դիտումից, եթե նախատեսել են 20 րոպեանոց կանգառ այգում:

3.Հունվարի 11-ը երկուշաբթի է։ Շաբաթվա ի՞նչ օր կլինի հունվարի 28-ը:

4. Երեք կիլոգրամ ալյուրից  կարելի է թխել 50 միանման գաթա:  Յոթ ու կես կիլոգրամ ալյուրից քանի՞ այդպիսի գաթա կթխվի:

5. Դդմախաղի ժամանակ Գայանեն, Գևորգը, Տիգրանը և Էլլան միասին  խաղաղացին 10 տարբեր  խաղեր, որոնցից յուրաքանչյուրը խաղում էր մենակ: Ամենաշատ խաղերը Գայանեն  խաղաց, իսկ ամենաքիչը՝ Էլլան։ Տղաները միասին քանի՞ խաղ խաղացին:

6. Մարզական ստուգատեսին մասնակցելու համար Վարդանը հեծանվով Հյուսիսային դպրոցից  Հարավային կամ Հարավային դպրոցից Հյուսիսային հասնում է 25 րոպեում։ Քայլքով  քանի՞ րոպեում կհասնի Հարավային դպրոցից Հյուսիսային դպրոց, եթե այդ նույն ճանապարհի վրա  հեծանվով 2 անգամ ավելի քիչ  ժամանակ է  ծախսում, քան քայլելիս:

7. Դդումներ գնելու համար Կառլենն ուներ 1000 դրամ։ Մեծ դդումն արժեր 200 դրամ, իսկ փոքր դդումը՝ 150 դրամ։ Տաբեր չափերի ամենաշատը քանի՞ դդում  կարող է գնել այդ գումարով:

8. Նարեն դդմային խաղեր խաղալու համար արկղով դդումներ բերեց դպրոց։ Արկղում եղած դդումներից մեկական բաժանեց 4 ընկերներին,  իսկ արկղի մեջ մնացած 2 դդումը  իրեն վերցրեց։ Նարեն քանի՞ դդում  բերեց դպրոց:

9. Թվային շարքի 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  կենտրոնում չորս թիվն է, իսկ ի՞նչ թիվ կլինի այս շարքի կենտրոնում՝ 1, 2, 3, 4, .., 14, 15:

10. Նկարում պատկերված յուրաքանչյուր տառ համապատասխանում  է 1-9 որևէ թվի, ընդ որում, տարբեր տառերին՝ տարբեր թվեր: Յուրաքանչյուր սլաք տանում է մեծ թվից ավելի փոքր թիվ: Ի՞նչ թիվ է գրված F տառի փոխարեն:









Հունվարի 27.
Սիրելի սովորողներ, այսօր մաթեմատիկական ֆլեշմոբի հերթական օրն է:
Օրվա խնդիրները.
Լուծիր պատկերներով ռեբուսները՝
1.



















2. 




























Հունվարի 25.
Բանավոր հաշվարկ:
Լրացրու երկրաչափական պատկերներով և թվերով սուդուկուները՝





Խնդիրներ.
Հունվարի 18-20.
Բանավոր հաշվարկ:
Խնդիրներ.

1.Անդրանիկը իր երկանիվ հեծանվով 200մ ճանապարհ անցավ: Քանի՞ մետր անցավ նրա հեծանվի անիվներից յուրաքանչյուրը:

 2.Դատարկ վանդակները լրացրեք 1, 2, 3, 4 թվանշաներով այնպես, որ ոչ մի տողում, սյունակում և 2x2 չափսի առանձնացված մասում կրկնվող թվանշան չլինի: Ի՞նչ թվանշան գրված կլինի վերևի տողի առաջին վանդակում:

 







3.Որպես գումարելիներ օգտագործելով միայն 3-ը և 5-ը՝ 

գրեք թվային արտահայտություն, որի արժեքը լինի 34:


4.Վահանը 45 րոպեանոց դասի ընթացքում 15 րոպե համակարգչով 

խաղաց, 13 րոպե պատուհանից դուրս նայելով երազեց, 10 րոպե 

խանգարեց կողքին նստողին: Մնացած ժամանակը զբաղվեց դասով:

 Վահանը քանի՞ րոպե դասով զբաղվեց:


5.Քանի՞ եռանիշ թիվ կա, որի գրության ժամանակ մեջտեղի թվանշանը 0 է։

 

 6.Երկնիշ թվի թվանշանների արտադրյալը 27 է: 

Որքա՞ն է այդ թվանշանների գումարի կրկնապատիկը:


7.Դպրոցում դասերը սկսվում են ժամը 9:20: Ամեն դասաժամից հետո 

տրվում է 10 րոպե դասամիջոց: Ժամը քանիսի՞ն կսկսվի 4-րդ դասաժամը, եթե 1 դասաժամի տևողությունը 45 րոպե է:

 8.Արմանը մտքում պահեց մի թիվ: Այն բաժանեց 3-ի, արդյունքը մեծացրեց 

3-ով, ստացվածը բազմապատկեց 3-ով և ստացավ 333: 

Ի՞նչ թիվ էր մտապահել Արմանը:


9.Մաթեմատիկական խաղի ստեղծում  https://learningapps.org/ էջով:

 


Հունվար 11
Դաս 26.


Բանավոր հաշվարկ, մաթեմատիկական խաղեր

Բաժանելիության հայտանիշներ՝  5, 10

Լուծում  և քննարկում  ենք հետևյալ  խնդիրները:



Դեկտեմբերի 24
Դաս 25

Ամփոփում ենք առաջին ուսումնական շրջանը, լրացնում ենք բաց թողած
 
առաջադրանքները:

Լուծիր խաչբառը՝





















Դեկտեմբերի 21
Դաս 24
Ամփոփում ենք առաջին ուսումնական շրջանը,բլոգների ստուգում:
Բանավոր հաշվարկ.
Առաջադրանքներ՝

1. Ձմեռային արձակուրդի ժամանակ դպրոցի ծաղկանոցում Աննան պետք է հերթապահի հունվարի այն օրերին, որոնք մեծ չեն 7-ից, իսկ Լիլիթը` որոնք մեծ են երեքից, բայց փոքր են 11-ից: Ո՞ր օրերին են նրանք միասին հերթապահելու:

2. Այս տարվա Ձմեռ պապը հարյուր տարի հետո տոնելու է իր երեքհարյուրամյակը: Քանի՞ տարի առաջ է ծնվել Ձմեռ պապը:

3. Տոնածառի խաղալիք գնելիս Լևոնը երկու անգամ ավելի շատ փող ծախսեց, քան Գագիկը: Քանի՞ դրամ ծախսեց տղաներից յուրաքանչյուրը, եթե Գագիկը 1500 դրամ ավելի քիչ է ծախսել:

4. Ձմեռ պապը նվերների տուփերը շարել է բուրգաձև, ինչպես ցույց է տրված նկարում: Յուրաքանչյուր տուփի վրա գրված է տուփում եղած նվերների քանակը: Նկարից օգտվելով՝ գտիր, թե քանի նվեր կա ամենավերևի տուփում:



5. Ձմեռ պապը պետք է A քաղաքից B քաղաքը գնա: Գծագրի օգնությամբ պարզիր, թե քանի տարբեր ճանապարհ կա դրա համար, եթե կարող է շարժվել միայն սլաքների ցույց տված ուղղություններով:



6. Ձմեռ պապը նվերները բաժանելիս նկատեց, որ տները համարակալված էին 1-ից մինչև 7 թվերով (պարտադիր չէ հաջորդաբար): Հորիզոնական ուղղությամբ դասավորված տների համարների գումարը 16 էր, իսկ ուղղահայաց ուղղությամբ՝ 17 (տե՛ս գծագիրը): Գտիր անկյունի տան համարը:



7. Նկարում բերված բոլոր օղակները միացնելով պետք էր տոնածառի շղթա ստանալ (տես նկարը): Ամենաքիչը քանի՞ օղակ պետք էր բացել՝ շղթան կազմելու համար:



8. Տոնածառին երեք գույնի լույս կա՝ կարմիր, կանաչ, դեղին: Սկզբում միանում է կարմիր լույսը, հետո այն անջատվում է, և միանում է կանաչը, հետո այն անջատվում է, և միանում է դեղինը, հետո դեղինը անջատվում է, և միանում է կարմիրը, և այդպես շարունակ: Յուրաքանչյուր անգամ լույսը վառ է մնում  մեկ վայրկյան: Լույսերը միացնելուց յոթանասուն վայրկյան հետո ո՞ր գույնը վառ կլինի:

9. Եղևնու 20 սանտիմետրանոց տնկին ամեն տարի բարձրանում է 20 սանտիմետրով: Տնկելուց քանի՞ տարի հետո եղևնու բարձրությունը կլինի 1մ:

10. Ձմեռ պապի պարկը նվերներով 110կգ է: Նվերների զանգվածը 100 կիլոգրամով ավելի է պարկի զանգվածից: Քանի՞ կիլոգրամ նվեր էր բերել Ձմեռ պապը:








Առաջադրանքներ:է
Դեկտեմբերի 16
Դաս 23.
Բանավոր հաշվարկ.
Առաջադրանքներ:
Լուծիր ռեբուսները՝
*8+*5=9*
**+1=***
25+**=1**
9*-*=90
1*1+*9=200









Դեկտեմբերի 14
Դաս 22. Բանավոր հաշվարկ
Ծանոթանում ենք Մաթեմատիկա ամսագրին:



Դաս 21.
Դեկտեմբերի 7-11
Դաս 21.
Բանավոր հաշվարկ, մաթեմատիկական խաղեր, հաղթողներ՝ Եվա Խ. Ռոզի, Մհերչո:

Լուծում ենք սովորողների կազմած խաչբառները:



Խնդիրներ՝





Դաս 20. Բանավոր հաշվարկ:
Առաջադրանքներ.

1․ Եթե ունեցածս փողը կրկնապատկեմ և 600դրամ ավելացնեմ, 6600դրամ կստացվի։ Ինչքա՞ն փող ունեմ։

2․ Երկու մառաններում 1183 շիշ գինի կա, առաջինում երկրորդից 183-ով ավելի է։ Ամեն մառանում քանի՞ շիշ գինի կա։

3․ Երկու ծառայող 9510դրամ ստացան։ Առաջինը 510 դրամով պակաս ստացավ,քան երկրորդը: Յուրաքանչյուրը ինչքա՞ն ստացավ։

4․ Եթե անհայտ թիվը կրկնապատկենք, ստացվածը 64-ից 8միավորով մեծ կլինի։ Գտե՛ք անհայտ թիվը։

5. 86մ կտորը բաժանեցին 2 այնպիսի մասերի, որ մեկը մյուսից 16մ-ով երկար լինի։ Գտեք յուրաքանչյուր կտորի երկարությունը:

6․ Արեգն իր մտապահած թիվը բազմապատկեց 3-ով, ստացված թվին գումարեց 15 ու արդյունքը բաժանելով 3-ի ստացավ 50: Գտնել Արեգի մտապահած թիվը:

7Կենդանաբանական այգու տոմսը մեծահասակների համար արժե 500 դրամ, իսկ սովորողների համար՝ 200 դրամով էժան։ Որքա՞ն գումար պետք է վճարել 28 սովորողից կազմված խմբի համար, եթե խմբի դեպքում գործում են զեղչեր, այսինքն՝ յուրաքանչյուր 5 սովորողի դիմաց վճարում են 4 սովորողի տոմսի արժեքը։

8․ Հրաչը հաշվեց, որ իր և իր ընկերների տարիքների գումարը հավասար է 48-ի։ Հետո նա նկատեց, որ հինգ տարի հետո նրանց բոլորի տարիքների գումարը կլինի 78։ Քանի՞ ընկեր ունի Հրաչը։

9․  Մանկապարտեզում կա 8 հատ հեծանիվ։ Դրանց մի մասը երկանիվ է, մյուս մասը՝ եռանիվ։ Արեգը հաշվեց, որ դրանք միասին ունեն 22 անիվ։ Յուրաքանչյուր տեսակից քանի՞ հեծանիվ կար մանկապարտեզում։

10․ Մարիան գնել է 8 զույգ կոշիկ, յուրաքանչյուրը` 7500դրամ:Գնումների համար որքա՞ն գումար է վճարել Մարիան:

Դաս 19.  Դեկտեմբերի 2

Բանավոր հաշվարկ:

Շարունակում ենք լուծել մաթեմատիկական ռեբուսներ շարքը:

7x *=*5

9 x* =*4 

581:7=8*

786*:2=***4

354:2=***

*8:6=*

6***:2=*111

**:9=*1

99+ *=**5

AA X AA=ABA

AA+AA=PAR

7**9+*41*=*6007

788*2-6*60=7235*



Դաս 18. Նոյեմբերի 30

Բանավոր հաշվարկ, 11 - ով բազմապատկում:

Առաջադրանք:
Լուծիր մաթեմատիկական ռեբուսները՝

  1. **7 +* =1000
  2. **5+**=1004
  3. **4 +7 =**0*
  4. ***+1=1000
  5. **7+9=**0*
  6. **5+7=**0*
  7. **4-*=*5
  8. **1+9*=1*9
  9. *9*+*9=311
  10. *3*-*5=70
  11. *7*+5*6=823
  12. 2*7-*6*=128
  13. *2*+2*2=*000
  14. ****-***=1


Դաս 17. Նոյեմբերի 23-27

Բանավոր հաշվարկ, մաթեմատիկական խաղեր

Այն սովորողներն, ովքեր դեռ չեն կազմել մաթեմատիկական խաչբառերը, խնդրում եմ շտապեն:

Առաջադրանքներ

1.Գտի՛ր օրինաչափությունը և որոշի՛ր, թե որ միրգը պետք է լինի հարցական նշանի փոխարեն:

Подпись отсутствует

2.Խնձորը էժան է տանձից, բայց թանկ է սալորից: Այդ մրգերից ո՞րն է ամենաթանկը:

3.Դպրոցի բակում սովորողները տնկեցին 40 բերքատու ծառ: Տնկած ծառերի կեսը սալորենի էր: Մնացած ծառերի կեսը խնձորենի էր: Մնացածի կեսը ընկուզենի էր: Քանի՞ ընկուզենի տնկեցին սովորողները:

4,Վարդան պապն իր այգում անցած տարի 7 ընկուզենի տնկեց՝ մեկ շարքով: Այս տարի ևս 7 ընկուզենի տնկեց բայց շրջանագծով և յուրաքանչյուր երկու ընկուզենու արանքում՝ 1 մասրենի: Քանի՞ մասրենի տնկեց Վարդան պապը:

5,Դավիթը, Արեգը և Արան մասնակցեցին դպրոցական ծառատունկին: Դավիթը բերել էր 12 տնկի: Արեգը բերել էր 9 տնկի, իսկ Արան տնկի չէր բերել: Տղաները հավասար քանակով տնկիներ տնկեցին: Նրանցից ամեն մեկը քանի՞ տնկի տնկեց:

6,Եղեգնաձորում կազմակերպված այգեկութին մասնակցեցին սովորողներ, ուսուցիչներ և ծնողներ: Բոլորը միասին 40 հոգի էին: Մասնակիցներից 13-ը ուսուցիչներ էին, 18-ը՝ և՛ ուսուցիչ, և՛ ծնող, մնացածը՝ սովորողներ: Քանի՞ սովորող մասնակցեց այգեկութին:

7,Սերկևիլի ծառը, խնձորնեին և նռնենին մեկ ուղիղ գծով են տնկված: Սերկևիլի ծառից մինչև խնձորենին 2մ 25սմ է: Խնձորենուց մինչև նռնենին 1մ 15սմ է: Ինչքա՞ն կարող է լինել սերկևիլի ծառից մինչև նռնենին եղած հեռավորությունը:

8,

Որոշի՛ր, թե որքան է կշռում մեկ խնձորը:
Подпись отсутствует
Отправить

Դաս 16. Նոյեմբերի 23-27

Բանավոր հաշվարկ, մաթեմատիկական խաղեր

Այն սովորողներն, ովքեր դեռ չեն կազմել մաթեմատիկական խաչբառերը, խնդրում եմ շտապեն:

Առաջադրանքներ

1.Քանի՞ տարբեր տառ ես օգտագործում  «Մխիթար Սեբաստացի»  գրելու համար: Միևնույն տառի մեծատառն ու փոքրատառը նույն տառն ենք հաշվում:

2.Թթուդրիկի համար օգտագործվեց 40 կգ  բանջարեղեն՝ կաղամբ, ծաղկակաղամբ, լոլիկ և վարունգ: Կաղամբն ու ծաղկակաղամբը միասին 16 կգ էր, լոլիկը՝ 8 կգ: Քանի՞ կիլոգրամ վարունգ օգտագործեցին:

3.Ագարակում կան սագեր ու ձիեր: Բոլորը միասին ունեն 18 ոտք և 5 գլուխ: Քանի՞ սագ և քանի՞ ձի կա ագարակում:

4.Չորս հատ երեքով (3333) և թվաբանական գործողության նշան օգտագործելով, ստացիր 111 :

5. Թթվի տարայում կա լոլիկ, վարունգ, գազար, ծաղկակաղամբ, բազուկ: Լոլիկը քիչ է վարունգից,  բայց  շատ է բազուկից։ Գազարը քիչ է ծաղկակաղամբից, բայց շատ է վարունգից: Տարայում ո՞ր բանջարեղենն է ամենաքիչը: 

6.Կրթահամալիրի տոնի առթիվ 18 սովորողներից յուրաքանչյուրը մի գծի երկայնքով տնկեց  խաղողի մեկական վազ, ընդ որում մեկը մյուսից երկու մետր հեռավորությամբ: Որքա՞ն է առաջին  և վերջին  տունկերի հեռավորությունը:

7. 14 սովորողի հարիսա հյուրասիրելու համար անհրաժեշտ է 1 կիլոգրամ հավի միս և 2 կիլոգրամ ձավար: Քանի՞ կիլոգրամ հավի միս և քանի՞ կիլոգրամ ձավար է անհրաժեշտ  56 սովորողի հյուրասիրության համար:

8.Մեկ կախազարդն արժի 500 դրամ: Քանի՞ դրամ պետք է վճարի Մանեն, որպեսզի իր և հինգ ընկերուհիների համար մեկական կախազարդ գնի:

Դաս 15. Նոյեմբերի 18

Բանավոր հաշվարկ (բազմապատկում 11-ով)

Լուծում ենք մեր ընկերների կազմած խաչբառերը, տես նախորդ դասը:

Առաջադրանքներ:

 Աստղանիշերը փոխարինիր համապատասխան թվանշաններով:

423 x 84=  *5*3*

324 x 35= 1*34*

5423 x 53= *8*4*9

1240 x280= 3*7***

52 x 53 =2 * * *

15 x 27= 4*5

321 x 11=3*3*

78:3=**

845:5=**9

8454:6=1**9

7420:7=1*6*

Խնդիրներ:

 1.Եռանիշ թվի թվանշանների գումարը 4 է: Այս պայմանին բավարարող քանի՞ թիվ կա:

2.Հինգհարկանի շենքում Վարդուհին ապրում է Պետրոսից ավելի բարձր, բայց Սոնայից ավելի ցածր հարկում: Դանիելը ապրում է Պետրոսից ավելի ցածր հարկում: Ո՞ր հարկում է ապրում Վարդուհին, եթե Դանիելը ապրում է երկրորդ հարկում:

Դաս 14. Նոյեմբերի 16

Այսօր աշխատում ենք տեսակապով, մուտքը  հղում-ով:

Սիրելիներս, կրթահամալիրի տոնին նվիրված, կազմում ենք մաթեմատիկական խաչբառեր: 

Օրինակներ՝

Լուծիր հետևյալ մաթեմատիկական ռեբուսները:

Թվաբանական ռեբուսներն այնպիսի թվային գլուխկոտրուկներ են, որոնք պահանջում են վերծանել ծածկագրված թվանշաններով թվաբանական որևէ գործողություն կամ արտահայտության գրառում: Բացակայող թվերը սովորաբար ծածկագրված են լինում աստղանիշերով, կետերով, երկրաչափական պատկերներով, այբուբենի տարբեր տառերով կամ այլ նշաններով: Յուրաքանչյուր նշանի համապատասխանում է որևէ թիվ, օրինակ՝ միայնակ (*)-ը ծածկագրում է մեկից ինը ցանկացած թիվ:

1.    * +7=8

2.    *-5=4

3.  **+6=25

4.  **-12=12

5.  3 x *=12

6.  *:4=2

7.  A+4=9

8.  AA+2=24

9.  A+A=14

10.  1A+1=2B

11.  **-1=*

12.   **+1=***

13.  *8+7=105

14.  *3+*=17

15.  *8+*=106

Եվա Խաչատրյան
Սամվել Արզումանյան
Արփի Հակոբյան
Վալերիկ Հայրապետյան
Մհեր Կարապետյան

Ռոզի Մովսիսյան



Դաս 13. Նոյեմբերի 11

Բանավոր հաշվարկ, խնդիրների քննարկում:


Շարունակիր գրել.

  • 5,5,10,10,15,15?
  • 3,6,9,12,?
  • 2,2,4,12,48,240?
  • 1,2,3,5,8,13,?
  • 830,630,430,?
  • 4,6,10,16,24?
  • 2,6,11,17,?
  • 3,8,18,33,53?
  • 234,254,294,354?


Դաս 12. Նոյեմբերի 9.

Բանավոր հաշվարկ, խնդիրների քննարկում:

Կազմում ենք մաթեմատիկական խաչբառներ:

 Եվա Խաչատրյանն, որպես օրինակ, առաջարկում է սովորողներին իր պատրաստած մաթեմատիկական խաչբառը:

Մխիթար Սեբաստացի-խաչբառ


Դաս 11.Նոյեմբերի 2.

1.Դատարկ վանդակում ի՞նչ թվանշան տեղադրենքոր ստացվի ճիշտ հավասարություն:

 

 

 

 

2. Նայելով նկարին, գտեք  օրինաչափությունը և գրեք  հարցականի փոխարեն բաց թողնված թիվը:

 


 



 

 

Սամվել Արզումանյան




Դաս 10. 26.10.2020-30.10.2020

Այս շաբաթ ունենք տեսակապ, չորեքշաբթի, ժամը՝ 10:00, մուտքը  հղում-ով:

Թեմա՝ Վերջից լուծվող խնդիրներ

1․ Եթե Արամի մտապահած թվին ավելացնենք 127 և ստացված գումարից հանենք  89, ապա կստանանք 111։ Գտե՛ք Արամի մտապահված թիվը։

2․ Եթե Նարեի մտապահած թիվը բազմապատկենք 3-ով ու ստացված արտադրյալին գումարենք 83, ապա կստացվի 419։ Գտե՛ք  Նարեի մտապահված  թիվը։

3․ Եթե Նարեկի մտապահած թվի կրկնապատիկից հանենք 14 և արդյունքը բաժանենք 5-ի, կստանանք 60։ Ո՞ր թիվն է մտապահել Նարեկը։

4․ Եթե մտքումս պահված թիվը 20 անգամ մեծացնենք, իսկ ստացվածը մեծացնենք 20-ով, 140 կստացվի։ Ո՞ր թիվն եմ մտքումս պահել։

5․ Առաջին կանգառում ավտոբուսից իջան 3 ուղևոր, երկրորդ կանգառում՝ բարձրացան 6 ուղևոր, երրորդ կանգառում իջան 4 ուղևոր և բարձրացան 3 ուղևոր։ Արդյունքում ավտոբուսում մնացին 15 ուղևոր։ Սկզբում






Օրվա խնդիրները՝

1.Քանի՞ բնական թիվ կա հետևյալ երկու թվերի միջև.
ա) 1 և 29
 բ) 1 և 38,
գ) 30 և 38, 
դ) 100 և 125:

2.Վահեն մեծ է Անուշից, իսկ Անուշը մեծ է Սոնայից: Վահե՞ն է մեծ,
թե՞ Սոնան:

3. Արամը փոքր է Հասմիկից, իսկ Հասմիկը փոքր է Սարոյից: Արա՞մն
է փոքր, թե՞ Սարոն:

4. Բարդին բարձր է սոճուց, իսկ սոճին բարձր է եղևնուց: Ո ՞ր ծառն է
ամենաբարձրը, ո՞ րը` ամենացածրը:

5. Ձմերուկը ծանր է խնձորից, և սեխը ծանր է խնձորից: Կարելի՞ է
արդյոք այդ տվյալներով որոշել` որն է ծանր` ձմերո՞ւ կը, թե՞ սեխը:

6. Գիրքը թանկ է տետրից, թղթապանակն էլ է թանկ տետրից: 
Կարելի՞ է արդյոք այդտվյալներով որոշել` գի՞րքն է թանկ, թե՞ թղթապանակը:

7. Վերականգնիր բաց թողածը թիվը
ա) 63 − 45 + ... = 63
 բ) ... − 51 + 51 = 76,
գ) 92 − ... + 45 = 92,
 դ) 56 − ... + ... = 56,
ե) (45 + 12) − ... = 45,
 զ) (... + 16) − 16 = 47,
է) (... + 73) − 31 = 73, 

8. Վերականգնիր բաց թողածը թիվը
ա) 20 + ... = 30,
 բ) ... + 47 = 50,
գ) 40 − ... = 23,
 դ) ... − 32 = 10:
ե) 43 + ... = 64, 
զ)... + 45 = 59,
Է) 34 − ... = 26, 
Ը) ... − 53 = 35:


Երկրորդ ուսումնական շրջան
Հունվարի 18.
Բանավոր հաշվարկ:
Խնդիրներ.

1.Անդրանիկը իր երկանիվ հեծանվով 200մ ճանապարհ անցավ: Քանի՞ մետր անցավ նրա հեծանվի անիվներից յուրաքանչյուրը:

200մ

 2.Դատարկ վանդակները լրացրեք 1, 2, 3, 4 թվանշաներով այնպես, որ ոչ մի տողում, սյունակում և 2x2 չափսի առանձնացված մասում կրկնվող թվանշան չլինի: Ի՞նչ թվանշան գրված կլինի վերևի տողի առաջին վանդակում:

 








3.Որպես գումարելիներ օգտագործելով միայն 3-ը և 5-ը՝ 

գրեք թվային արտահայտություն, որի արժեքը լինի 34:



5x5+3x3=34


4.Վահանը 45 րոպեանոց դասի ընթացքում 15 րոպե համակարգչով 

խաղաց, 13 րոպե պատուհանից դուրս նայելով երազեց, 10 րոպե 

խանգարեց կողքին նստողին: Մնացած ժամանակը զբաղվեց դասով:

 Վահանը քանի՞ րոպե դասով զբաղվեց:

7


5.Քանի՞ եռանիշ թիվ կա, որի գրության ժամանակ մեջտեղի թվանշանը 0 է։

 

 6.Երկնիշ թվի թվանշանների արտադրյալը 27 է: 

Որքա՞ն է այդ թվանշանների գումարի կրկնապատիկը:


7.Դպրոցում դասերը սկսվում են ժամը 9:20: Ամեն դասաժամից հետո 

տրվում է 10 րոպե դասամիջոց: Ժամը քանիսի՞ն կսկսվի 4-րդ դասաժամը, եթե 1 դասաժամի տևողությունը 45 րոպե է:

 8.Արմանը մտքում պահեց մի թիվ: Այն բաժանեց 3-ի, արդյունքը մեծացրեց 

3-ով, ստացվածը բազմապատկեց 3-ով և ստացավ 333: 

Ի՞նչ թիվ էր մտապահել Արմանը:


9.Մաթեմատիկական խաղի ստեղծում  https://learningapps.org/ էջով:

 




Դեկտեմբերի 14-18




Դեկ









1. -c

2.-b

3.-e

4.-a

5.-b

6.-

տեմբերի 7-11

Դաս 20. Բանավոր հաշվարկ:

Առաջադրանքներ.

 

1 Եթե ունեցածս փողը կրկնապատկեմ և 600դրամ ավելացնեմ, 6600դրամ կստացվի։ Ինչքա՞ն փող ունեմ։

6600-600=6000

6000:2=3000

2 Երկու մառաններում 1183 շիշ գինի կա, առաջինում երկրորդից 183-ով ավելի է։ Ամեն մառանում քանի՞ շիշ գինի կա։

1183-183=1000

1000:2=500

3 Երկու ծառայող 9510դրամ ստացան։ Առաջինը 510 դրամով պակաս ստացավ,քան երկրորդը: Յուրաքանչյուրը ինչքա՞ն ստացավ։

9510-510=9000

9000:2=4500

4 Եթե անհայտ թիվը կրկնապատկենք, ստացվածը 64-ից 8միավորով մեծ կլինի։ Գտե՛ք անհայտ թիվը։

64+8=72

72:2=36

5. 86մ կտորը բաժանեցին 2 այնպիսի մասերի, որ մեկը մյուսից 16մ-ով երկար լինի։ Գտեք յուրաքանչյուր կտորի երկարությունը:

86-16=70

70:2=35

6 Արեգն իր մտապահած թիվը բազմապատկեց 3-ով, ստացված թվին գումարեց 15 ու արդյունքը բաժանելով 3-ի ստացավ 50: Գտնել Արեգի մտապահած թիվը:

150-15=135

135:3=45

7. Կենդանաբանական այգու տոմսը մեծահասակների համար արժե 500 դրամ, իսկ սովորողների համար՝ 200 դրամով էժան։ Որքա՞ն գումար պետք է վճարել 28 սովորողից կազմված խմբի համար, եթե խմբի դեպքում գործում են զեղչեր, այսինքն՝ յուրաքանչյուր 5 սովորողի դիմաց վճարում են 4 սովորողի տոմսի արժեքը։

300


Դաս 19.  Դեկտեմբերի 2

Բանավոր հաշվարկ:

Շարունակում ենք լուծել մաթեմատիկական ռեբուսներ շարքը:

7x 5=35

9 x6 =54 

581:7=83

7868:2=3934

354:2=177

18:6=3

6222:2=3111

**:9=*1

99+ *=**5

AA X AA=ABA

AA+AA=PAR

7**9+*41*=*6007

7*8*2-*46*=2152



Դաս 18. Նոյեմբերի 30

Բանավոր հաշվարկ, 11 - ով բազմապատկում:

Առաջադրանք:
Լուծիր մաթեմատիկական ռեբուսները՝

  1. 997+3=1000
  2. 985+19=1004
  3. 994 +7 =1001
  4. 999+1=1000
  5. 997+9=1007
  6. 995+7=1002
  7. 104-9=95
  8. 101+98=199
  9. 292+19=311
  10. 135-65=70
  11. 277+56=823
  12. 287-169=128
  13. 828+272=1000
  14. 1000-999=1


Դաս 15. Նոյեմբերի 18

Բանավոր հաշվարկ (բազմապատկում 11-ով)

Լուծում ենք մեր ընկերների կազմած խաչբառերը, տես նախորդ դասը:

Առաջադրանքներ:

 Աստղանիշերը փոխարինիր համապատասխան թվանշաններով:

423 x 84=  35532

324 x 35= 11340

5423 x 53= 287419

1240 x 280= 347200

52 x 53 =2756

15 x 27= 405

321 x 11=3531

78:3=26

845:5=169

8454:6=1409

7420:7=1060

Խնդիրներ:

 1.Եռանիշ թվի թվանշանների գումարը 4 է: Այս պայմանին բավարարող քանի՞ թիվ կա:

P=211,112,121,301,103,

2.Հինգհարկանի շենքում Վարդուհին ապրում է Պետրոսից ավելի բարձր, բայց Սոնայից ավելի ցածր հարկում: Դանիելը ապրում է Պետրոսից ավելի ցածր հարկում: Ո՞ր հարկում է ապրում Վարդուհին, եթե Դանիելը ապրում է երկրորդ հարկում:

4-հարկում

1.    1 +7=8

2.    9-5=4

3.  19+6=25

4.  24-12=12

5.  3 x 4=12

6.  8:4=2

7.  5+4=9

8.  22+2=24

9.  7+7=14

10.  19+1=20

11.  10-1=9

12.   99+1=100

13.  98+7=105

14.  13+4=17

15.  98+8=106


Դաս 10.

1․ Եթե Արամի մտապահած թվին ավելացնենք 127 և ստացված գումարից հանենք  89, ապա կստանանք 111։ Գտե՛ք Արամի մտապահված թիվը։

111+89=200

200-127=73

2․ Եթե Նարեի մտապահած թիվը բազմապատկենք 3-ով ու ստացված արտադրյալին գումարենք 83, ապա կստացվի 419։ Գտե՛ք  Նարեի մտապահված  թիվը։

419-83=336

336:3=112

3․ Եթե Նարեկի մտապահած թվի կրկնապատիկից հանենք 14 և արդյունքը բաժանենք 5-ի, կստանանք 60։ Ո՞ր թիվն է մտապահել Նարեկը։

60x5=300

300+14=314

314:2=157

4․ Եթե մտքումս պահված թիվը 20 անգամ մեծացնենք, իսկ ստացվածը մեծացնենք 20-ով, 140 կստացվի։ Ո՞ր թիվն եմ մտքումս պահել։

140-20=120

120:20=6

5․ Առաջին կանգառում ավտոբուսից իջան 3 ուղևոր, երկրորդ կանգառում՝ բարձրացան 6 ուղևոր, երրորդ կանգառում իջան 4 ուղևոր և բարձրացան 3 ուղևոր։ Արդյունքում ավտոբուսում մնացին 15 ուղևոր։ Սկզբում ավտոբուսում քանի՞ ուղևոր կար։

-3+6-4+3=15

12

16

10

13


23.09.2020
Պարապմունք  3.

Բանավոր մաթեմատիկա, հաշվարկներ, մաթեմատիկական խաղեր (առաջին դասաժամին)

Նախագիծ 1.Զույգ և կենտ թվեր (երկրորդ դասաժամին)


Զույգ թվերը այն թվերն են, որոնք բաժանվում են երկուսի։Մնացած թվերը կենտ են։

Առաջադրանք 1. Լրացրու՛ աղյուսակը։

Զույգ թիվ

Կենտ թիվ

հաշվիր  գումարը

Ինչ թիվ ստացար, զույգ,թե կենտ

 40

 21

 61

 կենտ.

 12

 23

 35

 կենտ.

 30

 45

 75

 կենտ.

 100

 5

 105

 կենտ.

 204

 9

 213

 կենտ.

 30.000

 7

 30.007

 կենտ.

 606

 611

 կենտ.

 4

 11

 15

 կենտ.

 2

 17

 19

 կենտ.

 8

 200000

 200008

 կենտ.


Առաջադրանք 2. Լրացրու՛ աղյուսակը։ 

Զույգ թիվ

Զույգ թիվ

հաշվիր  գումարը

Ինչ թիվ ստացար, զույգ,թե կենտ

 2

 2

 4

 Զույգ թիվ

 4

 4

 8

 Զույգ թիվ

 6

 6

 12

 Զույգ թիվ

 8

 8

 16

 Զույգ թիվ

 10

 10

 20

 Զույգ թիվ

 12

 12

 24

 Զույգ թիվ

 14

 14

 28

 Զույգ թիվ

 16

 16

 32

 Զույգ թիվ

 18

 18

 36

 Զույգ թիվ

 20

 20

 40

 Զույգ թիվ

 Առաջադրանք 3. Լրացրու՛ աղյուսակը։

Կենտ թիվ

Կենտ թիվ

հաշվիր  գումարը

Ինչ թիվ ստացար, զույգ, թե կենտ

 1

 1

 2

 

 3

3

 2


 5

 5

 2

 

 7

 7

 2

 

 9

 9

 2

 Կենտ թիվ

 11

 11

 2

 Կենտ թիվ

 13

 13

 2

 Կենտ թիվ

 15

 15

 2

 Կենտ թիվ

 17

 17

 2

 Կենտ թիվ

 19

 19

 2

 Կենտ թիվ



Հետևելով վերը նշված  աղյուսակների երրորդ սյանը, ինչ կարող ես ասել՝


Թիվ

թիվ

Գումարը նշիր համապատասխան գույնով

տարբերությունը նշիր համապատասխան գույնով

Զույգ թիվ

Զույգ թիվ

 

 

Կենտ թիվ

Զույգ թիվ

 

 

Կենտ թիվ

Կենտ թիվ

 

 


Աշխատանքը հրապարակիր բլոգում, հղումը ուղարկիր ինձ։



16.09.2020
Պարապմունք  2.

Ծանոթություն:
Սովորողների գրանցում մաթեմատիկոսի ընտրությամբ էջում:
Բանավոր հաշվարկ (զույգ և կենտ թվեր):

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Ֆլեշմոբյան խնդիր

   Եվան չորս օրը մեկ գնում է լողավազան, իսկ Տիգրանը՝ վեց օրը մեկ: Հունվարի 26-ի հանդիպումից հետո նրանք հաջորդ անգամ լողազանում երբ կհանդիպեն...