Ռուսերեն-թարգմանություն

12.12.

Օգտագործելով ինտերնետային ռեսուրսներ, գտնել հարցերի պատասխանները և ներկայացնել բլոգերին:

1. Որտեղի՞ց եկավ սովորույթը հունվարին Նոր տարին նշելու:



2. Ինչու է եղևնի, որ մենք զարդարում ենք Ամանորը, և ոչ թե մի այլ ծառ:





Ծրագրի մասնակիցներ. Ուսանողներ 2, 3, 4, 5 դասարաններում:
Ծրագրի տևողությունը. Դեկտեմբերի 2-ից դեկտեմբերի 25-ը:
Ծրագրի նպատակները. Տարվա թեմայով ուսանողների ուսման զարգացման կազմակերպում, տարբեր միջոցառումների միջոցով բնության փոփոխությունների դիտում (ուսումնական շրջագայություններ, դիտարկումներ, տեղեկատվության հավաքում, զարգացում, լուսանկարչություն ...)
Գործունեություն. Ամանորի և Սուրբ Ծննդյան տոների վերաբերյալ տեղեկատվություն ինտերնետի որոնում, Ամանորի և Սուրբ Ծննդյան հետ կապված տարբեր երկրների ավանդույթներն ու սովորույթները, այն կարդացվում է երկու լեզվով (հայերեն և ռուսերեն); Թարգմանություն (ինտեգրված աշխատանք);
Հետազոտական ​​աշխատանքներ (անհատական ​​և խմբակային); Ձայնագրումը երեք լեզվով. Տեսանյութերի ստեղծում; Շնորհանդեսների ստեղծում; Ներկայացման բեմադրություն; Ձմեռային և Ամանորյա տոների վերաբերյալ մուլտֆիլմեր դիտելը ՝ http://www.youtube.com/watch?v=4nr61jYfLREԱրտադրող շնորհավորական բացիկներ: Ռուսական ժողովրդական հեքիաթների ընթերցում; Երգի ուսուցում: Օգտագործելով «Movie Meker և ներկ» ծրագիրը ՝ ուսումնական նյութ ստեղծելու համար; Բնություն կոմպոզիտորների և նկարիչների գործերում.http: //www.youtube.com/watch? V = qPA5YBm6PeI
Անհրաժեշտ գործիքներ և նյութեր.
1. Խցիկ, տեսախցիկ, պրոյեկտոր, ձայնագրիչ, էլեկտրոնային տախտակ, ցանցին միացված անհատական ​​նեթբուքեր և նոթբուքեր; հեռավար ուսուցում իրականացվում է ձմեռային արձակուրդների ընթացքում, երեխաները իրենց աշխատանքը փակցնում են դպրոցի կայքում, որտեղ պատմում են, թե ինչպես են նրանք նշում Նոր տարին, ինչպես և որտեղ են անցկացնում իրենց ձմեռային արձակուրդները:
Վերջնական արդյունքը. 1. ներկայացումներ; 2. Տեսանյութեր; 3. Բացիկներ; 4. Կարաոկե, 5. Flashmob





9.12.

Ստուգման աշխատանքներ

Կարդացեք և կատարեք առաջադրանքները

Եղևնի: Միայնակ աճեց

Անտառի բարակ տոնածառ,

Ես ցուրտը իմացա պատանեկությունից

Հաճախ տեսնում էին ամպրոպ:

Բայց թողնելով անտառը սիրելի,

Խեղճ ծառը գտավ

Անկյունը հյուրընկալ է

Ծաղկեց նոր կյանք:

Բոլորը լուսավորված էին լույսերով

Ամեն ինչ արծաթով մաքրվեց,

Ասես նորից ծնվեց

Այն տեղափոխվել է ավելի լավ աշխարհ:

Կարևորեք բառերը, որոնք ցույց են տալիս գործողությունները (գործողություն)

1. Այս բառերով արտահայտություններ կազմեք:

Նմուշ. Տարի `նոր տարի

Եղևնի - կանաչ եղևնի - մուգ անտառ-ամպրոպ ամպրոպ-խաղալիքներ-ուժեղ ամպրոպ-ցուրտ ձմեռ

2. Գրեք առաջարկությունները:

Երեխաները շուտով կսկսեն դպրոցական արձակուրդը: 2. Մեր դասարանի աշակերտները պատրաստվում են արձակուրդի .... 3. Նրանք գեղեցիկ մաքրեցին դպրոցը…. 4. Տոնածառի վրա շատ ձյուն կա: 5. Նրանք եկել էին տղաներին տեսակցելու ... Պապիկ Մորո: 6. Ձմեռ պապիկով և Ձյունանուշով երեխաները ուրախությամբ ... երգում էին:
3. Գրիր, գրիր բացակայող տառերը:

Եկավ .ա: ձմեռ 2-ը:
B. Այո, գետում ... այն սառեց: 3. Երեխաները վազեցին r.e.ke: 4. Նրանք սայթաքեցին, երազում խաղացին: 5. b..eregu- ի տղաները կուրացրին sn..egovika- ն: 6. Երեկոյան ուշ երեկոյան, երեխաները գնացին ... գնացին Doi:


Ցանկությունների ծառը









Արևի շողերն ընկալվում է նրա վրա, քամին թեթև վազվզում էր ճյուղերի միջով, իսկապես տերևնջըե "Ցանկություն, ցանկություն, ցանկությանու՜ն պահիր":

Ծառը սովորական է, կախարդական էր. Կանգառում է ծառի տակ և ցանկության պահեր, նրա ցանկության համար:

Ծառի կողքին մի տնակ կար: Տնակում մի գիրուկ ծերուկ էր ապրում: Նրա անունը Ուիլիամ Քեդոգան Սմիթ էր: Նա օճառ էր վաճառում գյուղի խանութում եւ չէր սիրում փոքրիկ տղաներին ու աղջիկներին:

Մի օր նա կանգնեցված կախարդական ծառի տակ ու ասաց.

-Ուզում եմ, որ մեր թաղային ապրող բոլոր աղջիկներն ու տղաները երևում են Լուսնի վրա:

Հենց նա այս բառերն ունի, բոլոր տղաներն ու աղջիկները հայտնվում են Լուսնի վրա:

Կարող են հեռու լինել, ուստի

Հենց որ երեխաները հայտնվում են Լուսնի վրա, ծառի վրայի բոլոր թռչունները էլ են երգում:

Նա մի կեռնեխ նայում է պարոն Սմիթին ու որոնել:

-Ես ուզում եմ, ես, բոլոր երեխաները նորից վերադառնան:

Պարոն Քեդոգան Սմիթն նայվում է:

-Ուզում եմ, որ Լուսնի երևում է. Կա կեռնեխը `` Ուզում եմ, որ վերադառնան:

Երեխաները գնալով ավելի ու ավելի են շփոթվում, հասկանում են, թե որտեղ են գտնվում `Երկրի՞, թե՞ Լուսնի վրա:

Պարոն Սմիթը ոտքը խփեց գետնին ու ասաց: «Ուզում եմ ...», բայց չհասցրեց շարունակել, շատ կեռնեխը շատ արագ ասաց: "Ուզում եմ, որ պարոն Սմիթը բարի դառնա":

Եվ պարոն Սմիթը, նա նույնպես կարող է ասել: «Ուզում եմ, որ բոլոր երեխաները հայտնվում են Լուսնի վրա», հանկարծակի միտքը փոխվում է, քորեց գլուխն ու ասաց:

-Ուզում եմ, որ բոլոր երեխաները կեսօրին գան ինձ հյուր `թեյ խմելու, մենք թխվածք կուտենք ու նարնջի հյութ ու լիմոնադ կխմենք: Իսկ ես այլեւս օճառ չեմ վաճառի, փոխարենը հրուշակեղենի խանութ կբացեմ, թող բոլորն ինձ Ուիլիամ Քեդոգան Սմիթի փոխարեն պարզապես Բիլ Սմիթ ասեն: Հեյ -հո՜, հեյ-հո՜:

Նա երեք անգամ գլուխկոնծի տրամադրեց, իսկապես ծառի վրայի թռչունները նորը սկսեցին երգել:

Արևը շողում էր, քամին կամացուկ վազվզում էր ծառի ճյուղերի մեջ, իսկապես տերևները շշնջում այսօր: "Ցանկություն, ցանկություն, ցանկությանու՜ն պահիր":



Թարքմանեք ռուսերեն







Այգում ծառ կար: Արևը փայլում էր դրա վրա, քամին թեթևակի վազում էր ճյուղերի միջով, իսկ տերևները շշնջում էին: «Desանկություն, ցանկություն, ցանկություն պահե՞ք»:



Ծառ չէր

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Ֆլեշմոբյան խնդիր

   Եվան չորս օրը մեկ գնում է լողավազան, իսկ Տիգրանը՝ վեց օրը մեկ: Հունվարի 26-ի հանդիպումից հետո նրանք հաջորդ անգամ լողազանում երբ կհանդիպեն...