понедельник, 4 февраля 2019 г.

Լրացրու՛ բաց թողնված տառերը օ կամ ո

-դ, -ղակ, -սպ, -գնություն, -գտվել, -ղջ, -ր, -տար, -րակ, -ջախ, -ժիտ, -րինակ,-րոշել,-ռնոց, -դանցք, -րենք, -ոլորել,-թևան, -գնել, -րաթերթ,-ձիք, -րդ, -վ, -ովքեր, -ռոգել:

Անծանոթ բառերը բացատրի՛ր օնլայն բառարանով և կազմիր նախադասություններ:

Օդ, օղակ. ոսպ, օգնություն, օգտվել, ողջ, օր, օտար,  որակ,   օջախ,  օժիտ, օրինակ,
որոշել,  ոռնոց, օդանցք, օրենք, օթևան,  օգնել,  օրաթերթ,  օձիք,  որդ,  ով, ովքեր:


Ես շնչում  եմ  օդ:
Ես սիրում  եմ  օղակով  խաղալ: 
Ես բոլորին օգնում  եմ:
Երբ,  որ ինձ  հյուրասիրում  են  ես օգտվում  եմ:
Ես  ամենօր  իմ  ատամները  լվանում  եմ:
Ես  օտարների  հետ  սիրում  եմ  շփվել:
Ես որակով  ապռանք  եմ առնում:
Ես սիրում եմ օջախ գնալ:
Հարսնացուն տարավ իր օժիտը:
Ես  լուծեցի խնդրի  օրինակը:

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Ֆլեշմոբյան խնդիր

   Եվան չորս օրը մեկ գնում է լողավազան, իսկ Տիգրանը՝ վեց օրը մեկ: Հունվարի 26-ի հանդիպումից հետո նրանք հաջորդ անգամ լողազանում երբ կհանդիպեն...