четверг, 28 февраля 2019 г.

Ձախորդ Փանոսը


1.Փորձի՛ր ացատրել:
    Ձախ գնալ գործը- գործերը ձախողվել, չհաջողվել 
Տակով անել- մտածել  
Ձենի վրա վեր են կենում- արթնանալ
Տակն անել- վրան ընկնել
Ճամփան ծռել- ուրիշ ճանապարհով գնալ
Քեֆի տաք ժամանակն է- քեֆի ամենակարևոր ժամանակը
Վրա տալ- հարձակվել
Մթան հետ- մութն ընկնելու հետ
Գլուխը քարը- ինչ ուզում է, թող անի
Դես Փանոս, դեն Փանոս- աջ գնալ, ձախ գնալ

2. Պատմիր անոսի որսորդության մասին:
Մի անգամ  ճանապարհին Փանոսը լճի մոտ տեսնում է վայրի բադեր: Նա որոշում է սատկացնել դրանց եւ տանել իր կնոջը: Կացնով հարվածում է բադերին, բայց բադերը աջ ու ձախ են փախչում, իսկ կացինն ընկնում է ջուրը:

3 Տեքստում այս նախադասությունները գտի՛ր և ավարտի՛ր:
Ինքը մի բարի մարդ է  լինում, բայց ինչ գործ որ բռնում, ձախ է գնում:
Շատ է գնում, թե ՝ քիչ, էդ էլ ինքը կիմանա:
Ասում է՝ գլուխը քարը, չեղավ չեղավ, արի գոնե մի բադ սպանմ:
Դու մի ասիլ՝ էդ գիշեր էլ  ախպոր մոտ մեծարք կար:

                       Նամակ Փանոսին
Բարև՛, Ձախ՛որդ Փանոս, քեզ գրում է Եվան: ՈՒզում եմ հարցնել, թե քեզ ինչու՞ են Ձախորդ ասում: Դու քեզ ձախորդ համարու՞մ ես: Ես քեզ խորհուրդ եմ տալիս  ավելի ուշադիր, կոկիկ, խելացի լինել:
                                                                                                  Սիրով՝ Եվա

  4. Պատմությունը Փանոսի  անունից համառոտ պատմիր
Ես մի բարի ու աղքատ մարդ էի:  Իմ ունեցածը մի զ  լուծ   եզն էր, մի սել ու կացին: Որոշեցի ծառ կտրել, չստացվեց, որոշեցի բադ որսալ, չստացվեց, եղբորս տուն էլ գնցիցի, ինձ սատան կարծեցին: Այդքան ձախորդ եմ ես:


Комментариев нет:

Отправить комментарий

Ֆլեշմոբյան խնդիր

   Եվան չորս օրը մեկ գնում է լողավազան, իսկ Տիգրանը՝ վեց օրը մեկ: Հունվարի 26-ի հանդիպումից հետո նրանք հաջորդ անգամ լողազանում երբ կհանդիպեն...