вторник, 5 февраля 2019 г.

05.02.2019թ.

Ընձուղտ, ընկեր,  ընկույզ, ընծա, ընկերուհի,  ընկերներ,  ընտանիք, ընդամենը,
 ընկերասեր,  ընդհանուր,  ընդհանրապես,  ընտանեկան:

Ընձուղտները գազանանոցից փախել  էին:
Լավ  ընկերները հավատարիմ են մարդկանց:
Ընկույզը օգտակար  է  առողջությանը:
Ես  ծնվել եմ հունիսի  2-ին, խնդրում եմ չմոռանաք   բերել  ինձ ընծաներ:
Ես ունեմ շատ մտերիմ  ընկերուհիներ:
Իմ մտերիմ ընկերը շատ բարի է:
Ես սիրում  եմ իմ ընտանիքը:
Ես ընդամենը 8 տարեկան եմ:
Ես շատ ընկերասեր եմ:
Ես իմ ընտանեկան հարցերը չեմ  ասում բոլորին:
Մեր տան ընդհանուր սենյակների թիվը հինգն  է:
Ընդհանրապես ես լավ աղջիկ եմ, իսկ դու՞ք:

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Ֆլեշմոբյան խնդիր

   Եվան չորս օրը մեկ գնում է լողավազան, իսկ Տիգրանը՝ վեց օրը մեկ: Հունվարի 26-ի հանդիպումից հետո նրանք հաջորդ անգամ լողազանում երբ կհանդիպեն...