вторник, 7 мая 2019 г.

Առաջադրանք

Երեսուն, քառասուն, հիսուն, վաթսուն, յոթանասուն, ութսուն, իննսուն, հարյուր:

Իմ հայրիկը երեսուն տարեկան է :
Իմ քույրիկը դառնում է երեսուն տարեկան:
Ես շուտով կդառնամ երեսուն տարեկան:
Իմ մորաքույրը մեկ տարուց կդառնա քառասուն տարեկան:
Իմ պայուսակում կա քառասուն հատ գիրք:
Ես կարդացել եմ քառասուն հատ գիրք:
Ես հիսուն օրից կգնամ Իտալիա:
Իմ ծննդյան տոնի արթիվ իմ մայրիկը ինձ նվիրեց հիսուն հատ կոնֆետ:
Մեր դասարանի Արմանը կերել է հիսուն հատ բրդուջ:
Ես կարող եմ կարել հիսուն հատ համազգեստ:
Ես գնում եմ առնելու վաթսուն հատ ժամացույց:
Իմ պապիկի մայրիկը դառնում է յոթանասուն տարեկան:
Ես նստած եմ յոթանասուներորդ սեղանի: մոտ
Եթե իմ մայրիկը ինձ նվիրի երեք հատ մատիտ, ապա ինձ մոտ կլինի յոթանասուն հատ մատիտ:
Իմ համակարգչի լիցքը ութսուն տոկոս է:

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Ֆլեշմոբյան խնդիր

   Եվան չորս օրը մեկ գնում է լողավազան, իսկ Տիգրանը՝ վեց օրը մեկ: Հունվարի 26-ի հանդիպումից հետո նրանք հաջորդ անգամ լողազանում երբ կհանդիպեն...