вторник, 31 марта 2020 г.

4-5-րդ դասարանցու անհատական, առցանց- ընտանեկան դպրոցի պլան

4-5-րդ դասարանցու անհատականառցանց-
ընտանեկան
դպրոցի պլան

Դասարան 4-1
Անուն, ազգանուն  Եվա, Խաչատրյան
Նախագծերի համակարգոների անունները 
Նախագծերի անվանումները ___ Առցանց ուսուցում____________________
Նախագծերի ձևաչափերի (դնել +/-)
  • Ընտանեկան+
  • Անհատական+
Ընտանեկան նախագծեր
Նախագծերի անվանումները ________________________
Տեսակներ (դնել +/-)
  • Տեսանյութ+
  • Ռադիոնյութ+
  • Պատում+
  • Այլ
Մասնակցելու եմ հեռավար-առցանց ուսուցման ծրագրով ուսուցչի հրապարակած առաջադրանքներին, առցանց պարապմունքներին (դնել +/-)
  • Մայրենի+
  • Մաթեմատիկա+
  • Անգլերեն+
  • Ռուսերեն+
  • Հայրենագիտություն+
  • Բնագիտություն+
  • Տեխնոլոգիա+
  • Ֆլեշմոբեր+
  • Ընտրությամբ գործունեություն
Ինքնակրթություն
  • Ինչ եմ կարդում _Ջանի Ռոդարի_______________________
  • Ինչ եմ գրում  պատումներ________________________
  • Ինչ եմ լսում _Երաժշտությու_______________________
  • Ինչ եմ դիտարկում _ շրջապատս_______________________
  • Ինչ եմ ուսումնասիրում  -մարզական տեսնայութեր________________________

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Ֆլեշմոբյան խնդիր

   Եվան չորս օրը մեկ գնում է լողավազան, իսկ Տիգրանը՝ վեց օրը մեկ: Հունվարի 26-ի հանդիպումից հետո նրանք հաջորդ անգամ լողազանում երբ կհանդիպեն...