воскресенье, 18 ноября 2018 г.

Նամակ Վինի Թուխին


Նամակ  Վինի  Թուխին

Բարև  Վինի   Թուխ:   Գիտես  դու  իմ  ամենալավ  ընկերն ես:  Ես  քո  մասին  հեքիաթը  կարդացել   եմ:Այն ինձ  շատ դուր եկավ: Դու շատ խելացի արջուկ ես: Ես էլ եմ շատ սիրում մեղր, մեր տանը մենք ունենք, քեզ սիրով հրավիրում եմ մեր տուն, մեղր համտեսելու:


                                   Իմ   արկածները

Վինի ջան, ես Եվա խաչատրյանն եմ: Մի քիչ պատմեմ իմ մասին: Ես շատ ուրախ, աշխույժ աղջիկ եմ: Շատ եմ սիրում երգել, պարել, խաղալ: Մի անգամ համերգի ժամանակ, երբ ես մենակ պարում էի բեմի վրա, հանկարծ  իմ կիսաշրջազգեստը արձակվում է և ընկնում է գետնին: Բոլորը սկսում են բարձր  ծիծաղել, իսկ ես  անգամ չէի նկատել,  սիրուն պարեցի և բեմից հեռացա:


   

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Ֆլեշմոբյան խնդիր

   Եվան չորս օրը մեկ գնում է լողավազան, իսկ Տիգրանը՝ վեց օրը մեկ: Հունվարի 26-ի հանդիպումից հետո նրանք հաջորդ անգամ լողազանում երբ կհանդիպեն...