понедельник, 8 октября 2018 г.

Յոթ Հրաշալիքները

Սիրելի ընկեր, ես քեզ կպատմեմ իմ քաղաքի մի քանի  հրաշալիքների մասին:
Առաջին. 
Ինձ  համար իմ  դպրոցը     հրաշալի    վայր   է, քանի  որ  այնտեղ   շատ   բաներ  ես  սովորում և ընկերներ ես ձեռք բերում:
Երկրորդ.
Մյուս  հրաշալի  տեղը  CITYZEN-ն է, մասնագիտությունների մանկական քաղաք , ուր կան փողոցներ, շենքեր, հրապարակներ, հիվանդանոց, գեղեցկության սրահ եւ հրշեջ կայան։
Երրորդ.
Երրորդ   հրաշալի վայրը  Երևան  մոլն է, քանի որ այնտեղ  շատ   խաղահրապարակներ
կան:
 Չորրորդ.
Չորրորդ   հրաշալի վայրը   իմ  բակն  է: Մեր բակը կարծես անտառ լինի:
Հինգերորդ:
Հինգերորդ հրաշալի վայրը  մեր քաղաքի   այգիներն  են, մաքուր, խնամված, ծառերով ծածկված:


Комментариев нет:

Отправить комментарий

Ֆլեշմոբյան խնդիր

   Եվան չորս օրը մեկ գնում է լողավազան, իսկ Տիգրանը՝ վեց օրը մեկ: Հունվարի 26-ի հանդիպումից հետո նրանք հաջորդ անգամ լողազանում երբ կհանդիպեն...